Wednesday, June 13, 2012

Karleuša: Muka mi je od Cece!

Rekla sam da na pitanja o njoj više neću da odgovaram. Nikad ni za koga neću reći ružnu reč. Imam svoj život, mogu samo da mi zavide

Punom parom napred.

Jelena Karleuša se desetim, jubilarnim albumom „Diva” u punom sjaju vratila na scenu. Kako godine prolaze, čini se da ima sve više energije i snage da se izbori sa svim što joj je na putu. U ekskluzivnom intervjuu za Kurir JK otkriva kakav seks ima sa suprugom Duškom Tošićem, govori o sujetnim kolegama, o tome šta očekuje od novog albuma, ali i o periodu medijske tišine, tokom kojeg se od tračeva i raznoraznih uvreda branila samo preko društvenih mreža.
- Moja medijska tišina više je tresla zemlju nego period kad sam pričala, tako da je sva ta pompa bila pomalo smešna. Kroz Fejsbuk i Tviter postala sam sama svoja pres-konferencija, sama svoj lektor i urednik. Tome ću pribegavati i ubuduće. Ne očekujte drugi intervju uskoro.

♦ Jednom prilikom rekla si da „Diva” označava sve ono što ti jesi. Koja pesma te najbolje opisuje?
- Ovaj album, koji je vrhunac produkcije na ovim prostorima, predstavlja najbolje iz mog 17 godina dugog rada. Svaka pesma je napravljena tako da se onaj koji je sluša u njoj pronađe. Ponosna sam kako sam otpevala čitav album, a najviše na pesmu „Pucaj u ljubav”. Čisto da se po ko zna koji put gurne prst u oko nagluvima koji imaju nekakvu primedbu na moje pevanje. Retko koji pevač u ovoj zemlji bi mogao da otpeva tu numeru.

Mnogi omalovažavaju sve što radiš, ma koliko to bilo dobro.
- Mene omalovažavaju od početka, zameraju mi bukvalno sve, a ja njima zameram što nikako da shvate da mi ne mogu ništa, sem što u meni izazivaju inat i daju mi razlog da budem još bolja. Da nisam najbolja, ne bih ih ovoliko interesovala. Volim iz inata da ponavljam da sam najbolja. Da, najbolja sam u svemu! Kome smeta, neka zakopa glavu u pesak.

Rekla si da ne želiš da tvoji fanovi budu Cecini antifanovi i odmah je počelo da se piše kako „JK želi pomirenje s Cecom”. Šta je istina?
- Muka mi je od pitanja o Ceci i rekla sam da na njih više neću odgovarati. Jedno je sigurno - nikad ni za koga neću reći ružnu reč! Imam svoj život, uspešnu karijeru, divnu decu, savršen brak i sve razloge da budem srećna žena, kojoj mogu samo da zavide.

Zbog čega svoje ambicije, pored toliko ideja i kvaliteta koje imaš, ne bi usmerila ka inostranoj karijeri?
- Poznata sam van granica Balkana. Moja internacionalna karijera će se desiti. To je neminovno.

Koji ti savet Duško da onda kad ti je svega preko glave?
- On me ne savetuje, ne želi tu odgovornost, a i ja ne slušam savete. Dovoljni su mi njegova ljubav i podrška.

Da li se u vašem krevetu posle dvoje dece nešto promenilo ili je seks bolji nego ranije?
- Šta vas briga kakav seks imamo! Kakav seks mogu da imaju ovakva riba i onakav megazgodan frajer?! Penzionerski nije sigurno, a ostalo neka bude deo vaše mašte.

Planiraš li da ideš s Duškom na odmor ili počinješ da radiš punom parom?
- Prvo Duško vodi decu na more u Tursku, a onda ih moja majka vodi na Crnogorsko primorje. Verovali ili ne, nemam vremena da idem negde. Za mene postoji samo rad. Ne pamtim kad sam bila na odmoru. Haos oko novog albuma je tek počeo i ovo će biti vrelo leto!

Da si sa Ivanom Ivanovićem ovakve konflikte imala pre 10 godina, misliš li da bi oštrije reagovala nego sad kad imaš 33 godine i dve ćerkice?
- Nemam nameru da reagujem na tog lika. Neka radi šta god hoće. Koga briga.

Da tebe nema na estradnoj sceni Srbije, o kome bi se toliko pisalo?
- Ne znam, ali fakat je da bi vam svima bilo mnogo dosadno i učmalo bez mene. Bili biste osuđeni na ove dosadne retro likove sa estradne scene.

Ana i ja bismo bile bobmastične!

- Sa kim bi volela da snimiš duet?
- Na ovom albumu imam dve saradnje, s reperom i di-džejom. A od kolega, hmmm... Ana Nikolić i ja bismo bile bombastičan spoj! Dragana Mirković je moja prijateljica i velika zvezda. Od muškaraca postoje tri imena - Željko Joksimović, Dino Merlin i Adil.
Spot u Španiji

- Kad ćeš početi da snimaš nove spotove?- Želja mi je da snimim spotove za sve pesme sa albuma. Zasad sam snimila jedan, a uskoro letim u Španiju da snimim drugi za englesku verziju pesme „So”, koja se na mom albumu nalazi u srpskoj verziji. S koncertnim aktivnostima krećem od Podgorice, gde ću sad u petak održati koncert, a zatim ću ići redom.

No comments:

Post a Comment