Wednesday, June 13, 2012

Ivana Peters: Jelena se šalila da je najbolja pevačica!

Ivana Peters: Jelena se šalila da je najbolja pevačica!
 
Izjave Jelene Karleuše u emisiji Ognjena Amidžića da smatra kako je najbolja pevačica u zemlji, kojoj najtalentovanije koleginice pevaju prateće vokale, poput Ivane Petres, prokomentarisala je i članica „Negativa“.
- Gledala sam emsiju i nekada je jako teško otpevati Jeleni bek vokale, jer ima visoku lagu. I da, čula sam da je za sebe rekla da je najbolja pevačica, ali nije mislila to ozbiljno. Ona je sve uzela u obzir - i glasovne mogućnosti i scenski nastup, a u tom smislu morate priznati da joj nema ravne. Posle emisije poslala sam joj poruku da je bila super - rekla je Ivana, koja je i Karleušinoj najvećoj estradnoj protivnici Svetlani Ceci Ražnatović pevala vokale na celom poslednjem albumu, ali nije želela da otkriva koja od diva joj je srcu draža.
- Zaista ne mogu da odredim kojoj je teže pevati vokale. Kako kad, Cecine pesme su više u narodnjačkom fazonu, a Jelenine u pop. Drugačije je potpuno, a ja sam profesionalac i glas mogu da prilagodim njihovim.

No comments:

Post a Comment