Tuesday, July 27, 2010

Jelena Karleuša: Zločin nad decom mora da se kazni smrću


Jelena Karleuša: Zločin nad decom mora da se kazni smrću
Jelena Karleuša na svom "Fejsbuk" profilu osvrnula se na skandalozno ubistvo četvorogodišnje devojčice Tamare. I sama majka dve ćerke, JK je osudila ovakav čin i prenela svoj stav o radikalnim merama kažnjavanja za ovakve monstruozne činove: "Čitam upravo o devojčici Tamari koju je otac brutalno prebio i ubio je ubodom noža u srce...Pošto znam da svi novinari prate moj profil, pozivam ih da naprave medijski pritisak na naše pravosudne organe, da se uvede smrtna kazna! Kada se prvi put bude pokazala slika u novinama nekog monstruma kome je presuđeno po kratkom postupku, kada njegov leš bude na svim naslovnim stranama, biće to šok za one koji tek nameravaju da zločin izvrše. Zločin nad decom mora da se kazni smrću! Želim da ih spale, ubiju injekcijom, šta god, samo da ne čujem da je još jedno dete ubijeno! Hoću da ih nema! Da ne dišu naš vazduh, da ne jedu, ne spavaju, ne žive, dok su ta deca mrtva... Možda je ubiti ih injekcijom ili na električnoj stolici - humana smrt, ali pošto smo mi humani ljudi, dovoljno je samo da ti monstrumi ne dišu naš vazduh, dok te dece više nema. Apelujem na smrtnu kaznu! Mi kao narod zaslužujemo da imamo pravo glasa u ovom slučaju! Ne želimo da se deca brutalno ubijaju, dok monstrumi dišu, jedu, spavaju u zatvoru! Hoću da ih nema i da vidim sliku njihovog leša u novinama.... da svi vide, da je pravda makar malo zadovoljena”, napisala je Jelena na svom "Fejsbuk" profilu, a onda je razmenjujući komentare sa svojim fanovima i prijateljima dodala i: "Najgori deo svega mi je što je devojčica molila majku da je ne šalje kod oca, dete je plakalo i molilo... ali je majka, koja je znala da joj je muž psihički oboleo, narkoman i alkoholičar - IPAK pustila da taj manijak odvede dete. Brutalno ju je ... prvo tukao a onda... nož. Duša mi krvari pri pomisli na strah i muku te devojčice dok ju je otac udarao i ...nož. Ja se samo molim da je njena mala uplašena duša sada na divnom mestu, da je sa anđelima... Kao majka dve devojčice postavljam i pitanje odgovornosti te majke! Majka je DUŽNA da brine o sigurnosti deteta. Pa pre bi me raskomadali nego što bih pustila da mi neko naudi detetu! Na metak bih skočila, na nož... I ne, ne treba te monstrume da muče. Dovoljno je samo da ih ISKLJUČE sa ovog sveta! Ubice, silovatelji dece... rukom bih im srce isčupala da je pravda u mojim rukama, ali najbolje je ovako - smrtna kazna, po zakonu. Nemoćna sam dok čitam za muku te dece, a to me izjeda. Takođe bih kaznila ljude koji maltretiraju životinje, to pokazuje da u njima leži monstrum i da će danas sutra nasrnuti na ljude. Eto,morala sam ovo da napišem.... Samo da nestanu sa lica zemlje. Da ne dišu vazduh, da ne postoje. Videti im strah u očima u poslednjim momentima života... dovoljno. Samo da se uvede taj zakon. Majke  čuvajte svoju decu, čvrsto ih zagrlite i ne dozvolite da ih ikad iko povredi... "

No comments:

Post a Comment