Sunday, July 18, 2010

Jelena Karleuša i Duško Tošić: U našem braku zna se ko nosi pantalone


Jelena Karleuša i Duško Tošić: U našem braku zna se ko nosi pantalone


Na Vidovdan Jelena Kaleuša i Duško Tošić proslavili su drugu godišnjicu braka. U intimnoj atmosferi njihovog omiljenog restorana, slavni par se prepustio uživanju, ali i planiranju narednog perioda jer će konačno, posle duže vremena, svi biti na okupu. Duško je obukao dres Crvene zvezde tako da će pevačica, kako reče, od sada svake večeri moći da zaspi u zagrljaju svog obožavanog supruga. “Duško zna da su satovi moja pasija, tako da mi je kupio jedan koji mi se već duže sviđao. Reč je o ‘rolex GT masteru’ od belog zlata, na kome je ugraviran datum naše dvogodišnjice braka. Ipak, oči su mi se napunile suzama kada sam u stotinama crvenih ruža, koje su me okruživale, ugledala malu ceduljicu na kojoj je pisala samo jedna reč - zauvek. Ja sam njemu poklonila specijalno izrađeni hjumidor, kutiju za tompus cigare i napunila sam je njegovim omiljenim kohibama”, otkriva JK za magazin “Hello!” detalje intimne proslave. “Da bi dve karijere mogle da se usklade a da ne guše jedna drugu, ogromna ljubav je imperativ. Ponosno ističem da sam Duškov najvatreniji navijač, ali se ne mešam u njegov posao. Naprotiv, tu sam da mu pružim ljubav i topli dom pun razumevanja. To je dovoljno da muškarac blista i da mu karijera ide uzlaznom linijom. Radujem se svakom Duškovom uspehu kao da je moj i teško mi je što neki ljudi misle da ja imam uticaj na bilo šta u njegovoj karijeri. On je veliki profesionalac, nepogrešivo zna šta želi i u našem braku se odlično zna ko nosi pantalone”, napominje Karleuša. “Dovoljno je samo pogledati moju ženu i shvatiti da je život sa njom sve samo ne kolotečina. Kada mi uveče zaspi na ramenu, polako je otkrijem i kažem sebi: ‘Duško, ti si jedan srećan čovek’. Moja žena i posle dva porođaja ima telo kao model. Ne znam kako joj je to pošlo za rukom s obzirom na to da nikada nije potrčala i jede sve što goji. Jelena je prava vatrena lavica, ona sve radi srcem. I kada se svađa sa mnom, podjednako je opasna i neodoljiva kao kad mi se umiljava kao mačka. A što zna da bude opasna! Ali, znam ja sa njom, ne brinite”, rekao je pevačicin suprug Duško. Jelena kaže da je čeka burno leto, izlazi DVD sa nedavno održanog koncerta u “Beogradskoj areni”, priprema novi album i završava knjigu. A dok Duško bude na priprema sa klubom, njegova supruga će iskoristiti taj period da odvede ćerke na more. Atina ima 22 meseca, a mlađa Nika 10 meseci. Da li planiraju i treće dete? “Zašto da ne? Ako se desi, bićemo srećni“, kaže JK, a Duško dodaje: “Ljubavi, obećala si mi da počinjemo da radimo na sinu čim potpišem za novi klub!” ”E, onda moram da ispunim obećanje”, smeje se Karleuša i dodaje da posle dva carska reza, morala bi i treći put da to ponovi. “To je jedina opcija. Ali nigde ne žurimo. Život nam je dao i previše. Moram malo i da popravim zdravstveno stanje i neće postojati ni jedna prepreka zbog koje ne bih opet zatrudnela. Duško i ja obožavamo decu. To je smisao našeg života”, rekla je Jelana, a opširniji intervju možete pročitati u magazinu “Hello!”.

No comments:

Post a Comment