Sunday, June 09, 2013

Karleuša: Nikad nisam ništa loše rekla o Aci Lukasu, on je moj drug!

 

Kako se privbližavaju dva velika koncerta ovog juna, Ace Lukasa i Jelene Karleuše, tako i raste temperatura u javnosti izazvana medijskim izjavama ove dve pevačke zvezde. Novinski stupci i internet portali puni su prozivki Ace i JK upućenih jedno drugom poput Jeleninne izjave „da Aca pravi seosku zabavu“ ili Lukasove da je JK „Njiva la diva“. Ipak, Karleuša je na Tviteru demantovala ružne reči o svom kolegi!

 

 
 
JK Ovako nesto ja NIKADA nisam rekla. Aca Lukas je moj drug
 
 
JK je na svom Tviter profilu postavila skeniran tekst iz jednog beogradskog dnevnog lista gde dominira krupan naslov „Nisam ja Lukas pa da pravim seosku zabavu“ i uz to napisala sledeće:
- Ovako nešto ja NIKADA nisam rekla. Aca Lukas je moj drug!
Da li će Karleušin demanti ne baš lepih reči o Lukasu doprineti i smirivanju tenzija između dvoje kolega ostaje da se vidi a fanovi su im već preko društvenih mreža preporučili da energiju usmere na predstojeće koncerte a ne da je rasipaju na međusobna prepucavanja, pa makar ona bila i izmišljena.

No comments:

Post a Comment