Sunday, June 09, 2013

Karleuša: Da sam dobra sa Cecom pa da mi izađe u susret!

Jelena Karleuša ovih dana uveliko radi na promociji svog koncerta, pa tako koristi svaku priliku da se pojavi u nekoj emisiji.

Jelena Karleuša
Jelena Karleuša | Foto: Zoran Ilić

Tako je bila gost u emisiji "Tačno u podne" i otkrila kako gleda na mogućnost da joj se u toku nastupa pogorša vreme i padne kiša.
- Mogu da se pohvalim da imamo skoro pa puno Ušće, vrlo sam smirena zbog toga. Što se tiče kiše, za sada nemamo drugu opciju, ili rezervno rešenje. Eventualno neko odlaganje, za par dana, ali to je neizvodljivo jer odma posle mene...ima drugi koncert, tako da tu mi neće izaći u susret. Da smo u prijateljskim odnosima (misleći na Cecu i njen koncert koji je par dana kasnije), možda bismo nešto i dogovorili, a ovako postoji mogućnost samo tog 15. juna, pa šta mi bude - rekla je Jelena.

No comments:

Post a Comment