Wednesday, May 22, 2013

JK - Little wolf hate

Na mojoj kupki piše Hejt. I već godinama se kupam u tim zelenim balončićima.

Jelena Karleuša
Jelena Karleuša | Foto: RAS

Svaki dan ja zaronim, pa se opustim, dok ključala voda Hejta oslobađa moje grešno telo od svake pomisli da nešto nije u redu sa opijajućim mirisom kiseline. Ustanem iz kade, obrišem ostatke kože sa sebe i spremna sam za novi dan. Odraz u ogledalu je konačno onakav kakav treba da bude, kupka uvek deluje zadivljujuće dobro. Izgledam opšte prihvatljivo.

Nakaza sam, kosa mi otpada dok koračam. Zubi su mi davno poispadali. Bezvredna sam. Ne ostavljam trag, nemam ni senku. Koračam ulicama dok drugi aplaudiraju. Iz usta mi ne izlaze reči, samo zeleni gnoj. Postala sam ONI.

Svako veče prolazim pored začaranog dvorca novoustoličenog vođe Litl Vulf Hejta.

Dvorac je tu, kod VMA. Opasan je bodljikavom žicom. Često dođem do kapije, gde mi kroz zube stražari procede da Litl Vulf nema vremena da me primi. Kažu - kuva. Dok kao utvara, bez kože, koračam saplićući se o gomile ljudskih kostiju oko dvorca, znam da me ne lažu. Iz dimnjaka dvorca izlazi gust zeleni dim. Kuva se HEJT. Čitavo nebo nad Srbijom je ukrašeno zelenim oblacima... Pada zelena kiša. A kada je tako, ljudi se čudno ponašaju. Postaju neljudi.

Nekada davno, Litl Vulf je bio moj prijatelj. Bio je nasmejan, mlad, buntovan. U njemu se smešio lider nove generacije. Bio je moja inspiracija, iako je često vukao pogrešne poteze, birao pogrešne strane. Bio je čovek, sa rukama postavljenim u trougao. Hejt je uzimao retko, samo ako bi ga udarci i ubodi previše boleli. Tako to obično biva.
Uzmeš malo, čisto da prođe bol nepravde, i čvrsto obećaš sebi da je to poslednji put da si pipnuo zeleno. Kad su u mene zakucali hiljaditi ekser, kad su ubili svu moju mladost i lepotu, kad su mi raskomadali srce, Hejt je postao jedino utočište.

Dok sam jedne noći slepo tumarala u potrazi za Hejtom, od lokalnog dilera sam čula trač. Moj prijatelj Litl Vulf je postao glavni proizvođač Hejta za Balkan.

- Čekaj, bre... Jesi li siguran?! Onaj Litl Vulf?!

- Da. Taj.

Osetila sam bes. Zar on nije taj koji nam je svima pričao o štetnosti i opasnoj moći Hejta?! Zar nije on taj što se borio protiv uličnih dilera odlučnošću mladog lava?! Zar nije on taj koji je obećao da nikad neće biti kao ONI? On sad proizvodi Hejt?????

Koske oko dvorca su se toliko nagomilale da se jedva nazire. Više ih ne izbacuju kroz kapiju, sad ih bacaju sa prozora. Zemlja je zaražena Hejtom. Ljudi iskeženi čekaju novo jutro kada izlaze novine pune reklame samo za Hejt. Sa tačnim uputstvom kako se koristi. Uz napomenu da se obrate vođi ako primete nekog ko odbija dnevnu dozu.

Nekada je to bilo sramota. Danas je Hejt mejnstrim. Litl Vulf sklapa ruke u trougao.

Dont get haj on jor suplaj, gospodine.

No comments:

Post a Comment