Tuesday, April 23, 2013

Planule karte za jedan dan: JK saopštila jednu dobru i jednu lošu vest!



Planule karte za jedan dan: JK saopštila jednu dobru i jednu lošu vest!

Karte se prodaju!
Karte za veliki koncert pop dive Jelene Karleuše, koji je zakazan za 15. jun na beogradskom "Ušću", od ponedeljka su u prodaji, a pevačica se u emisiji "Tačno u podne" pohvalila da je za jedan dan prodao veliki broj karata i da uskoro više neće biti karata za Fan pit, Vip fan pit i Vip tribine jer su njeni fanovi izuzetno aktivni kada je kupovina karata za pomenute sektore u pitanju.
- Divna vest je to da je 15. juna veliki koncert na Ušću i mi smo pustili karte juče i one su u prodaji, i takođe divna vest je, što može da se proveri na sajtu Eventim.rs, da karte polako i sigurno nestaju. Stvarno obaramo rekorde kada je taj jedan dan u prodaji, a tužna vest je što uskoro karata za Fan pit i Vip fan pit neće biti. To je tužna vest i za mene jer neće svi moji fanovi moći da dođu do tih karata. Na žalost, svaki put kad kliknete na online prodaju vidite kako karte polako nestaju - rekla je Jelena u emisiji.
Kako plavokosa zvezda obećava, svi oni koji dođu na Ušće imaće potpuni ugođaj.
- Ja ću se potruditi da svima obezbedim iz svake tačke Ušća savršen ugođaj i provod i koncert kakav se ne viđa. Simbolična cena karte od 500 dinara i za mnoge je to možda devalviranje jedne milionske produkcije, ali s obzirom da su moji fanovi omladina ja idem u jedan ozbiljan i svestan trošak i to je moj poklon Beogradu i svima onima koji će doći.
Jelena kaže da se njoj koncert u Beogradu neće isplatiti, te da svesno ide u gubitak.
- Svako ko očekuje bilo kakvu zaradu, moram da ga razočaram da u ovoj zemlji zarade neme. Ja sve ovo radim iz ljubavi i meni se moj posao ne isplati. Mnogo više ulažem u sebe i svi znaju kakva je moja produkcija, nego što ja mogu da zaradim. Da se proda 500.000 karata po ceni od 500 dinara možda bih mogla, što je naravno nerealno - rekla je JK.



No comments:

Post a Comment