Wednesday, August 29, 2012

Karleuša: Ujedinila sam Srbe i Albance

Pop diva održala nastup u Gračanici, koncert prošao bez ijednog incidenta

Jelena Karleuša, koncert, Kosovo, Gračanica,
JK: Muzika ujedinjuje, muzika miri!


Mirotvorac.
Za razliku od većine pevača, koji Kosovo i Metohiju zaobilaze u najširem luku, Jelena Karleuša je iz prve pristala da nastupi u centru Gračanice! Brojni mladi Albanci prisustvovali su koncertu i đuskali zajedno sa srpskom omladinom, a dva sata, koliko je trajala svirka, protekla su u sjajnoj atmosferi, bez ijednog incidenta. Ipak, predostrožnosti radi, Jelena je dopraćena i ispraćena s jakim policijskim obezbeđenjem, a pre nastupa predsednik opštine Gračanica Bojan Stojanović priredio joj je gala večeru.

- Koncert je bio fenomenalan. Zahvaljujem publici i organizatorima! Muzika ujedinjuje, muzika miri! Ovaj koncert je pokazao da je svim ljudima na Kosovu dosta zle krvi, dosta političke propagande! Doživela sam da me stariji Albanci pozdravljaju na čistom srpskom jeziku i čvrsto mi stežu ruku u znak dobrodošlice, tako da sve što sam dosad mislila da znam o situaciji na Kosovu u stvari ne znam. Srpski narod tamo je divan, hrabar i poseban i nadam se da će se konačno naći ljudi u srpskoj politici koji će na pravi način pomoći da se problemi reše - naglasila je Karleuša, koja je tokom boravka na Kosmetu odsela u hotelu „Emerald“ u Prištini, gde redovno spava Hilari Klinton.

No comments:

Post a Comment