Saturday, August 25, 2012

HIT | Stvari za koje možda niste znali o JK!

 Image
Jelena je jutros bila raspoložena da se “poigra” sa fanovima igru “Da li ste znali?”,pa je postavila 30-ak interesantnih statusa…

  1.  Da li ste znali da ne podnosim slatko?
  2. Da li ste znali da NIKAD u zivotu nisam okusila tortu ili kolac?
  3. Da li ste znali da bih mleko probala samo ako mi plate 1000€ po casi?
  4. Da li ste znali da nikad nisam probala kafu ili bilo sta kafeno?
  5. Da li ste znali da nikad nisam probala drogu i cigarete?
  6. Da li ste znali da sam levoruka?
  7. Da li ste znali da sam najmladji slucaj dijagnostikovane MIGRENE u Srbiji?:-)
  8. Da li ste znali da su mi vec sa 11 godina izracunali IQ preko 150?
  9. Da li ste znali da sam isla u muzicku skolu i da sviram flautu?
  10. Da li ste znali da sam godinama kao dete, pevala u Narodnom pozoristu, u operi Boris Godunov?
  11. Da li ste znali da spavam svega 4-5 sati dnevno?
  12. Da li ste znali da ne razlikujem neke boje?
  13. Da li ste znali da sam prvi album snimila sa nepunih 16 godina?
  14. Da li ste znali da mi je prababa, po mami, bila austrijska grofica Marija Von Dajc i da ima svoju ulicu u Gracu?
  15. Da li ste znali da sam cetvrto koleno Beogradjana?
  16. Da li ste znali da sam po statistici, domaca javna licnost sa najvecim brojem naslovnih strana?
  17. Da li ste znali da Srbi (po istrazivanju iz 2005.) vise mrze mene nego Slobodana Milosevica, Hasima Tacija i Madlen Olbrajt?:-)
  18. Da li ste znali da imam “strah” od parnih brojeva?:-)
  19. .Da li ste znali da imam gotovo neprirodno dugacke prste na rukama i nogama?:-)
  20. Da li ste znali da OBOZAVAM beli, crni, mladi i prazi-LUK?
  21. Da li ste znali da me ljudi gotovo nikad ne gledaju u oci?:-(
  22. Da li ste znali da sam imala dva Carska reza za godinu dana i da sam se oba puta porodila na isti dan i u isti sat?
  23. Da li ste znali da skoro da ne postoji novina koju nisam tuzila zbog uvreda i neistina?
  24. Da li ste znali da mi je omiljena hrana-SUSHI?
  25. Da li ste znali da se “kunem” u KOMBINOVANI PRASAK(Ivancic i sinovi)?
  26. Da li ste znali da mi je krvna grupa 0 negativna?
  27. Da li ste znali da ceo zivot sanjam kako letim i disem pod vodom?
  28. Da li ste znali da imam tako ozbiljnu devijaciju nosne pregrade, da bih se ugusila da mi neko zatvori usta?:-)
  29. Da li ste znali da mi je omiljeni film THE COLOR PURPLE(“Boja purpura”)?
  30. Da li ste znali da imam 4 psa (dva SHAR PEJA Tajrona i Dariju, AMERICKOG STAFORDA Radzu i AVLIJANERA Ajsa)?:-)
  31. Da li ste znali da sam vec pocela sa pripremama za veliki BG koncert u junu sledece godine?:-)

No comments:

Post a Comment