Friday, August 10, 2012

Karleuša: Seka i Ivan su mali, debeli i smešni!

Karleuša: Seka i Ivan su mali, debeli i smešni!
Pevačica izvređala Aleksićevu i Ivanovića

Karleuša: Seka i Ivan su mali, debeli i smešni!


Kada nas je Jelena Karleuša sve iznenadila navodnom kupovinom sledbenika na društvenoj mreži „tviter“, po njoj su opleli, što je bilo i očekivano, Seka Aleksić i Ivan Ivanović.

Naravno, JK im nije ostala dužna, pa je tako u intervjuu za portal „tračara.com“ izjavila da su pevačica i voditelj „mali, debeli i smešni“.
- Da li je meni potrebno da kupujem fanove, pored 400.000 istih samo na „fejsu“?! Mislim da je odgovor jasan. Dalje, da li vam ja delujem nezaštićeno? Znate šta je zajedničko toj Seki i tom Ivanoviću, osim toga što su mali, debeli i smešni? Opsesivna mržnja prema meni. Ali ja uživam kada se oni i njima slični bave mojim likom i delom. Evo, ja im šaljem jedan poljubac iz moje vile od cigala na Dedinju, a sada ću sa dvoje zlatne dece i prezgodnim mužem fudbalskim reprezentativcem zaplivati u mom bazenu sa slanom vodom! Posle ću ići da glancam ove nagrade za najtiražniji i najbolji album godine, tako da neću moći da mislim o njima. Žao mi je - izjavila je JK, a na pitanje da li je pesma „Krimi-rad“ parodija ili realna slika Srbije, odgovorila je:
- Ovde su kriminogene pevaljke „majke nacije“, krimosi, ubice i ratni zločinci - heroji i idoli nacije. Meni su trapavo pokušali da naude podmetnutim pričama o vezama sa kriminalcem iako nikad nisam bila s nekim ko ima kriminalni dosije! Valjda im je bilo lakše da pokušaju da diskredituju mene nego da razmisle o sebi i sopstvenim postupcima. Pesma „Krimi-rad“ je ozbiljna kritika društva u kom živimo. Jedno je sigurno, sve što sam stekla, stekla sam poštenim radom i sama, savestan sam građanin ove zemlje, čistog obraza. Živim u velelepnoj kući koja nije sazidana od kriminala i krvi. Zbog mog dobra niko nije morao da plače ili umre. Mislim da je svakom pametnom ko ovo pročita - dovoljno. Mada, ovo je Srbija, vidite za koga je ovaj narod glasao... Nema nama pomoći. Pretpostavljamo da je i ovog puta aludirala na svoju omiljenu metu - Cecu Ražnatović.
A šta Karleuša misli o moralu, odnosno moralistima?
- Ne znam ko su ti veliki moralisti, ja ih ne poznajem! Meni niko ništa u lice ne sme da kaže, samo skreću pogled. Kada uđem među takve pametnjakoviće, nastane pometnja kao kad lav uđe u kokošinjac! Kokoške lavu nikad ništa nisu zamerile i ostale su u komadu. Muka mi je od lažnih moralista koji stalno pominju i kriju svoja nedela iza sopstvene dece! Pa to ako imaš decu, nije te amnestiralo od nedela! A ovi što ujutru idu sa decom u crkvu, a po podne ih hapse, njih se najviše gadim. Neka moju decu ne uzimaju u usta. U svakom slučaju će biti bolji ljudi od njihove, koja u kući gledaju sve i svašta - osvrnula se Jelena na sve one koju smatraju da njene pesme ne priliče majci dve devojčice.

JK: Otvoriću servis za velike zvezde!
Jelena Karleuša je nedavno izjavila kako će otvoriti marketinšku agenciju, a sada je objasnila čime će se u stvari ova firma baviti.
- To su neki moji planovi za budućnost. Jedan savršen servis za velike zvezde. Ono što kod nas ne postoji ili se radi veoma amaterski. U taj posao ću ući sa mojim izvršnim producentom Zoranom Birtaševićem. Takva agencija bi se bavila osmišljavanjem čitave kampanje koja prati jedan album, ali bi i stvarala „od nule“ nove zvezde - kaže Jelena.

No comments:

Post a Comment