Friday, August 10, 2012

Ivan Marinković: Palim se na Karleušu!

Bivši suprug Goce Tržan očaran JK, iako je ranije nije primećivao

 Ivan Marinković: Palim se na Karleušu!
 
Lože ga pevačice.
Ivan Marinković, bivši muž pevačice Goce Tržan, bacio je oko na Jelenu Karleušu! Otkako je JK snimila novi album, Ivan se zainteresovao za nju.

- U poslednje vreme sam oduševljen Jelenom! - tvrdi Marinković i nastavlja:- Fasciniran sam njenim albumom i reklamnom pričom. Naložio sam se na spot za pesmu „Krimi rad“. Odlično radi svoj posao i vidi se da ulaže dosta truda kako bi na kraju došla do željenih rezultata. Iskren da budem, pre sam je gledao samo kao pojavu i uopšte mi nije bila seksepilna žena, možda zato što nisam želeo da to primetim. Ona je žena koja zna šta hoće od života. Takođe, oduševljavaju me njene izjave i priče u medijima, svaka joj čast - rekao je Marinković za Kurir.

Karleuša nikad nije sumnjala u svoje kvalitete, pa i nije bila mnogo iznenađena komplimentima koje joj je uputio bivši Gocin muž.

- Baš divno! Vole me bivši, sadašnji i budući muževi žena, ali mene interesuje samo ljubav mog muža. U svakom slučaju, hvala tom dečku i hvala svima koji u vreme kada su ljudi ogrezli u mržnji imaju lepu reč za nekog - prokomentarisala je JK.

Gocin PR menadžer Ninoslav Prodanović na ovo nam je kratko rekao:- Goca ne želi ništa da komentariše o svom bivšem mužu!Ivane, počni da igraš fudbal!

(M. D.)


JK gola za rođendan


Jelena Karleuša na svoj rođendan, 17. avgusta, objavljuje i spot za pesmu „So“.- Leto, more, seks i so! Vrlo kontroverzan spot za pesmu „So“ stiže na moj rođendan! „Na meni samo so, samo so, a ta so tebi slatka je...“ - napisala je Karleuša na društvenim mrežama.

No comments:

Post a Comment