Monday, May 07, 2012

JK: Ne mrze me jer sam naj-riba već zbog Duška!

Kad razmislim, pevačice me ne mrze samo zato što sam najbolja riba, najbolja pevačica, itd ( da ne nabrajam) već i zbog ovakvog muža


 
Jelena Karleuša ponovo prati večiti derbi i navija na Tviteru! Čak četiri statusa napisala je u toku meča... U centru pažnje je njen muž Duško Tošić, igrač Crvene zvezde.
- Nije sad da se ja nešto hvalim... Ali, muž mi je najbolji frajer u Srbiji! I naravno najbolji fudbaler! A sada svi - zveezda, ale, ale! Kad razmislim, pevačice me ne mrze samo zato što sam najbolja riba, najbolja pevačica, itd ( da ne nabrajam) već i zbog ovakvog muža - piše Jelena. Ipak, kasnije priznaje da se malo šalila...
- Šalim se ja malo... Ne mrze mene koleZinice? One sve žele da budu ja, obožavaju me!? Zvezda je upravo izašla na teren! Idemoo. Duško, oženi me opet - poručuje JK!

No comments:

Post a Comment