Monday, April 30, 2012

Karleuša: Moj ego ubija!

Karleuša: Moj ego ubija!
JK otkrila stihove pesme „Mikrofon“

Karleuša: Moj ego ubija!

Ako je suditi po rečima nove pesme Jelene Karleuše Tošić, to će biti pesma koja pevačicu opisuje u potpunosti.

Naime, JK je zbog svojih fanova objavila na internetu jedan deo pesme koja nosi naziv “Mikrofon”, što je ljubitelje njene muzike oduševilo.
“Štikle me ubijaju, al’ ja ću da igram,
alkohol me ubija, al’ ja ću da pijem,
i ovaj moj ego tako ubija,
i zato nemoj da mi pričaš šta da radim ja”, glase Jelenini stihovi koji su očito autobiografski!
Inače, Karleuša završava svoj novi album pod nazivom “Diva”, koji izlazi krajem maja, a deo pesme “Radim na bol” nedavno je objavila i na svojoj “fejsbuk” strani. Ona je najavila da će ovo biti njen najbolji album i da će cela estrada “zaplakati” kada čuje kakve hitove sprema. Skromnu najavu od pop dive nismo ni očekivali!

Jakna sa likom JK!
Da je njena armija fanova spremna da zbog Karleuše uradi sve, pokazali su više puta, a neki su spremni i da obuku odeću sa njenim likom. Naime, jedan od Jeleninih fanova koji se bavi modom osmislio je da kratka jaknica na sebi ima bezbroj njenih slika.
- Kakav art rad! Pogledajte malo bolje motive na ovom nesvakidašnjem modelu odeće. Moji fanovi su najbolji! - napisala je Jelena ispod slike koju je stavila na “tviter”.

No comments:

Post a Comment