Thursday, March 22, 2012

Psiholozi o JK: Uzalud pokušava da bude zvezda, sva je lažna!


 
 Psiholozi o JK: Uzalud pokušava da bude zvezda, sva je lažna!
 
Jelena Karleuša ne prestaje da šokira – folk pevačica je u nedelju uveče na Tviteru napisala:
- God fucked me. That’s how hot I am! A psiholozi su dali svoj sud o tome…
Tim tvitom izazvala je burnu reakciju u javnosti, što ju je verovatno motivisalo da se dan kasnije ponovo oglasi na ovoj društvenoj mreži:
- Kad jedni drugima kažemo ‘Bog te …’, to je psovka/uzrečica. Kad sama sebi kažem isto – to je bogohuljenje?! Nije me on …, on me sje…!
Psiholog Aleksandra Janković za Press kaže da je reč o bezuspešnom Jeleninom pokušaju da bude u centru pažnje.
- Karleuša je sva lažna. Ona je prilično banalna kopija onoga što je Madona svojevremeno radila. U pitanju je njen jeftin pokušaj da se upiše na zvezdano nebo kojem realno ne pripada. To mi je zanimljivo u psihološkom smislu jer na bezuspešan način pokušava da bude u centru pažnje. Takođe, zanimljivo mi je što se ona kao bori protiv diskriminacije, a na ovaj način diskriminiše ljude koji veruju u Boga – kaže Jankovićeva.
Sa druge strane, znate da JK ne može, i ne ćuti nikome. Tako je u svom maniru prokomentarisala reči i osude Aleksandre Janković:
- Opet ona freaky psihijatrica, u Press-u ‘stručno’ tvrdi da nikad (?!) neću biti ‘zvezda’. Je l’ ona i astrolog ili samo Nanogicina drugarica?! – pitala se JK uvređeno.
A šta vi mislite, ko je u pravu u ovom slučaju – psiholog ili Jelena?!
izvor: Press, S Media

No comments:

Post a Comment