Thursday, March 22, 2012

Jelena Karleuša: God fu*ked me! Toliko sam hot!

 Jelena Karleuša: God fu*ked me! Toliko sam hot!
 
Jelena Karleuša, iako u medijskoj izolaciji zbog izlaska novog albuma, zapravo, ne miruje. U pauzama između nastupa, folk pevačica obraća se, neumorno, svojoj publici putem Tvitera.
Najnoviji, vrlo provokativan, tvit  koji je večeras postavila na ovoj društvenoj mreži, glasi: “GOD FUCKED ME. THAT’S HOW HOT I AM” (Bog me je je*ao. Eto koliko sam vrela).
Pevačica je već imala slične poteze  -  postavljanje fotografije na svom Fejsbuk profilu, na kojoj je namontirano njeno lice na lik Isusa Hrista,  set fotografija sa anđeoskim krilima na leđima, nakon izbacivanja singla “Nova religija”, potom menjanje naziva njenih pesama za Božić (“Isusomnija”, “Ide Isus oko tebe”, itd.). Povodom ovakvih “ispada”, oglašavao se njen PR tim.
- Jeleni izrazito imponuje popularnost na internetu. Njeni obožavaoci su izrazito kreativni, što su potvrdili i na Tviteru, kada su za samo nekoliko sati članovi te mreže preplavili Tviter tajmlajn tekstovima njenih pesama izmenjenim na duhovit način.
Šta mislite, da li je i u kojoj meri ‘duhovit’ najsvežiji tvit Jelene Karleuše i može li se, na ovakav način, steći i održati popularnost…?!

Izvor: Svet.rs

No comments:

Post a Comment