Monday, December 20, 2010

Fotke sa Kopaonika: Jelena Karleuša u Dioru pokazala umeće na snegu!

Fotke sa Kopaonika: Jelena Karleuša u Dioru pokazala umeće na snegu!

Jelena Karleuša otišla je pet dana na Kopaonik kako bi se odmorila sa porodicom, ali i uživala u zimskim sportovima. Sve je oduševila umećem i akrobacijama na snoubordu, preko dana je skijala, a noću sa suprugom i prijateljima uživala u spa centru. JK se opuštala u sauni i bazenu ispijajući svoj omiljeni koktel Sex on the beach.
- Obožavam zimske sportove i uvek se radujem odlasku na planinu. Skijam i na snegu i na vodi od pete godine tako da ispada da sam profi. Vožnja borda mi je omiljeni sport pored jahanja. Uživala sam sa Duškom danju na snegu, ali i noću jer nam je na raspolaganju bio božanstveni spa. Moj suprug posebno voli tursko kupatilo koje budi sva čula, dok sam ja uživala u ispijanju koktela pored bazena. Na Kopu sam napunila baterije za doček Nove godine u budvanskom Trokaderu – kaže JK za Scandal.

1 comment:

  1. Karleusa je zena za sva vremena! Pozz za nju iz Kragujevca!

    ReplyDelete