Friday, October 01, 2010

Iza kulisa spektakla: Brena odbila da se pomiri sa Karleušom

Iza kulisa spektakla: Brena odbila da se pomiri sa Karleušom

Iza kulisa spektakla, koji je Željko Mitrović organizovao u Sloveniji povodom otvaranja televizije Pink Sl, dešavale su se krajnje zanimljive situacije koje će danima drmati srpsku estradu! Nakon Karleušinog ukrcavanja u avion, Lepa Brena i Željko Joksimović su iz ekonomske prešli u biznis klasu, gde su sedeli Božidar Đelić i Mitrovićevi poslovni prijatelji. Po dolasku u Ljubljanu i smeštanju u hotelima, na gradskom trgu održan je veliki slavljenički koncert povodom pokretanja kanala Pink Sl. Na iznenađenje mnogih, JK se popela na binu i otpevala hit „Ja nemam drugi dom" sa Brenom, koju je nedavno uvredila u tekstu na "Fejsbuku" pod nazivom „Fahretizam, ćoravizam i ostali izmi". Pošto to nije bilo dovoljno da njih dve zakopaju ratne sekire, Mitrović je kasnije na žurki u klubu „Top", na očigled novinara pokušao da pomiri JK i Brenu! Međutim, iako su sedele jedna naspram druge, izbegavale su bilo kakav kontakt! 

”Ja nemam konflikt sa Karleušom, već ona sa mnom. Mada, Jelena ima pr
oblem sa većinom pevača. Nije bilo u redu sa njene strane što se nepozvana popela na binu, jer onda je trebalo svi da izađu. Ali, to je njen stil, a publika će sama proceniti šta je u pitanju. Ipak, ovde smo svi bili da podržimo Željka i televiziju Pink”, rekla je Brena za “Press”.“Na insistiranje Željka Mitrovića izašla sam pred publiku, to nisam ja potencirala jer sam u Sloveniji gošća. Sve se spontano desilo, Mitrović je tražio da izađem sa njim na binu, budući da sam ja rasla sa Pinkom. Što se Brene tiče, s njom se nikada nisam svađala, a to što nekome istina smeta - nije moj problem”, kaže JK za “Press”. Nenad Čanak i Miodrag Kostić celo veče su ispijali šampanjac u društvu svojih prijateljica, a Tanja Vojtehovski je razmenjivala nežnosti sa dečkom. Aca Lukas i njegova supruga Sonja, kao i Željko Joksimović i Jovana Janković skoro celu žurku su presedeli, dok je Srđan Predojević uživao u društvu lepe Slovenke. Najveseliji su bili domaćini Željko i Milica Mitrović, koji su pokazali da, pored poslovnih obaveza, umeju dobro da se zabave.

No comments:

Post a Comment