Sunday, May 09, 2010

Jelena Karleuša: Samo me veliki nisu kudili

 
 Jelena Karleuša: Samo me veliki nisu kudili
 
Ona je jedina domaća zvezda koju vole i mrze istom jačinom. Oni koji je vole, vole je do ludila. Toliko da su u stanju da skalpelom na nadlanici urežu njene inicijale. Za fanove ona je “srpska Madona”, najveća modna i gej ikona i najlepša pevačica. Oni koji je ne vole, takođe nemaju milosti. Njima smeta sve što je u vezi s njom, osporavaju njenu muziku, njen način življenja... Posebno je ne vole rivalke sa estrade. Iako često osporavaju njenu popularnost, Jelena Karleuša je hitovima i spektakularnim nastupima dokazala da je na ovim prostorima jedna od retkih zvezda koja je stvorena za svetsku scenu. Na stranu sve ono što se o njoj piše, njen poslednji singl “Insomnija” uspeo je da obori sve rekorde slušanosti u regionu. I predstojeći spektakl, koji priprema sa “Šoumasterom”, obećava da će sve ostaviti bez daha. ”Vreme u srpskom šou-biznisu meriće se pre i posle 15. maja. ‘Šoumaster’ i ja pravimo događaj koji će prevazići očekivanja i najvećih optimista. Od hidraulične bine džinovskih razmera, koja će menjati oblike, preko ogromnih led ekrana i specijalnih rekvizita, do kostima i koreografija. Publika će imati utisak kao da je ušetala u naučno-fantastični film. Tenzija će rasti iz minuta u minut, a kulminiraće sa ‘Insomnijom’, sa kojom planiram da završim koncert. Od zarade nema ništa. Toliko smo uložili da me ni tri rasprodate ‘Arene’ ne bi pokrile. To je moj poklon fanovima”, kaže za “Novosti” Jelena Karleuša, nedelju dana pred prvi solistički koncert i dodaje: “Početak će biti nešto potpuno neočekivano. Dođite da vidite. Kada je reč o mojim scenskim performansima, granice su se izdigle do neba. Prvi put u istoriji domaće šou-biznisa dogodiće se nešto svetski. Ako je do sada moj uzor bio parametar za nešto neviđeno, moram da se pohvalim da smo ‘Šoumaster’ i ja pobedili Madonu kada je reč o tehničkom delu. Imamo mnogo više rasvete i hidraulike. Svaka celina obrađuje intrigantnu temu, koju će pratiti poseban vizuelni identitet. Na kostime sam posebno ponosna, jer smatram da su remek-delo dizajnerskog umeća Darka Kostića”, kaže Jelena i na pitanje kakve reakcije očekuje od koleginica koje je osporavaju? ”Mene osporavaju one koji mi po uspehu, talentu, harizmi i hitovima nisu ni za prineti. Njima preostaje da posle 15. maja plač, a možda se i potrude da budu malo bolje. Samo me veliki nisu kudili. Koncert će biti proslava velikog jubileja, potvrda da prethodnih 15 godina nije prošlo uzalud. Tokom dva sata skupljaću lovorike mukotrpnog rada. Svaki aplauz i uzvik iz publike biće opravdanje da se nisam džabe trudila, trpela niske udarce, bila drugačija, neshvaćena i ludo hrabra”.“Šoumaster” sa vama planira veliku balkansku turneju?“Na turneju krećem u septembru, a beogradski koncert biće pokazatelj kako će ona izgledati. Reč je velikim koncertima širom Balkana. Na neki način biće to kruna mog rada, a i logičan nastavak onog što već dugo planiram - osvajanje sveta”, kaže Jelena i otkriva da će nekoliko narednih godina provesti u Londonu. “Osim Njujorka, London je jedini grad u kojem bih mogla da živim, jer ima beogradsku energiju. Moje tri najomiljenije lokacije su Bond, Sloun i Harods ulica, tako da vreme provodim u šopingu. Živim svoj san u Londonu. Planiramo da narednih nekoliko godina živimo tamo, gde ću se posvetiti snimanju singla na engleskom. Želela sam da prepevam ‘Insomniju’, ali nisam dobila dozvolu od kompozitora, tako da radimo novu pesmu. U igri je i ‘Tihi ubica’, pošto sam dobila zeleno svetlo od njenog autora, čuvenog španskog kompozitora Hosea Luisa Pagana, koji će mi biti gost na koncertu". Jelena otkriva i kako će jedan deo koncerta posvetiti Kseniji Pajčin, sa kojom je nekoliko puta sarađivala. “Biće to jedna interesantna priča, koja će se dogoditi u jednom momentu. Na lep i meni svojstven način, nimalo patetičan i senzacionalistički, osvrnuću se na naše poznanstvo, njeno ime na estradi i reći joj zbogom. Ksenija je, ipak, bila jedna od najlepših žena sa ovih prostora svih vremena”.

No comments:

Post a Comment