Wednesday, January 13, 2010

JELENA KARLEUŠA: CECA ILI SEKA? SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE!


JELENA KARLEUŠA: CECA ILI SEKA? SLIČAN SE SLIČNOM RADUJE!




Jelena Karleuša nije lagala kada je izjavila da će njen novi singl „Insomnija“ pomeriti granice! I dok se ceo Balkan uspavljuje uz „buji-paji“, najpopularnija plavuša u Srba ne miruje. Što zbog porodičnih obaveza, što zbog činjenice da se bliži 15. maj, za kada je zakazan njen prvi solistički koncert u Beogradu. U svom stilu, JK najavljuje muzički spektakl i scenski no limit! Nesumnjivo, naša najintrigantnija muzička zvezda planira da ispuni obećano. Dakle, ništa se nije promenilo. Osim nje same! Brze misli i britak jezik, njen zaštitni znak svih ovih godina, dobili su sasvim novo ruho - diplomatsko! Noževe iz leđa vadi sama, na prozivke reaguje mirno, ali ne i pomirljivo. Tračevi joj izazivaju osmeh, ali ne i smeh.

Od trenutka kad si je premijerno izvela u finalu „Velikog brata“, „Insomnija“ obara sve rekorde slušanosti...
Rekordi su tu da se obaraju, granice da se pomeraju. Ipak, statistika je ovoga puta i mene iznenadila. Znala sam da će pesma biti pun pogodak, ali da će za samo sedam dana na „jutjubu“ biti pogledana, kad se sve sabere, blizu četiri miliona puta - to zaista nisam očekivala. Sa moje internet stranice skinuta je više od milion i po puta, takođe u prvih sedam dana. Sećam se da me je prvog januara rano ujutru pozvao Goran Stamenković, direktor „Emoušna“ i pitao me znam li da „Insomnija“ obara sve rekorde. On ne veruje u bajke, samo u zvaničnu statistiku... koja je zapanjujuća. Ako se po jutru dan poznaje, ova godina biće više nego burna.

Po prvom zajedničkom projektu reklo bi se da su Jelena Karleuša i „Šoumaster“ i više nego tim snova.
Kada su čuli da JK i „Emoušn“, odnosno „Šoumaster“ započinju saradnju, mnogi su pozeleneli od muke. Kao kopci su skočili na Gorana Stamenkovića i Aleksandra Miljuša „dobronamerno“ ih savetujući kako im to nije trebalo. Srećom, kao što sam rekla, njih dvojica ne veruju u bajke, već u rezultate. A tu sam najjača! Hitovi, tiraži, godine trajanja, broj fanova... sve to je mnogo jače i od najpoganijeg jezika. Nego, trijumfalno smo započeli saradnju kada sam u finalu „Velikog brata“ premijerno izvela „Insomniju“. Po starom dobrom običaju, svi su zaćutali! Meni kao umetniku upravo je ta karika nedostajala - moćna produkcijska kuća koja će me podržati i verovati u ono što radim. Dali su mi vetar u leđa, i dodirnula sam nebo. Svojim imenom i autoritetom zaštitili su me od problema sa kojima sam se pre njih svakodnevno borila. A da sam se napatila - jesam. Trebalo je sve ove godine nositi se pre svega sa balkanskim predrasudama, a onda i sa gomilom nekih seljaka koji su bili i još uvek su na ključnim pozicijama našeg šou-biznisa. Oni su me usporavali, saplitali, ponižavali... Uzalud su bili svi moji napori da na ove prostore dovedem svet, jer sam umesto pohvala uglavnom dobijala antikampanje i medijske napade koji bi svaku drugu osobu na mom mestu uništili. Ali ne i mene. Eh, da sam rođena na zapadu...








Igraš li sa „Insomnijom“ smišljeno na kartu Ledi Gage ili je svaka sličnost sa američkom koleginicom slučajna?
Već 15 godina igram na jednu te istu kartu - na kartu JK! Moj stajling je bio ispred vremena mnogo pre Ledi Gage, samo što sada konačno imam pandan u svetu, pa je laicima lako da prave poređenja. Ledi Gaga i ja smo slične samo po ekstravaganciji i hrabrosti. Povezuje nas doduše i jedan mladi dizajner, Marko Mitanovski. On joj je dao neke svoje kreacije, neku belu suknju, a ja sam u „Insomniji“ u gotik varijanti. Nas dve na sceni nikada nismo imale ama baš nijedan identičan modni detalj. Inače, Gaga je pravi primer kako se u svetu i te kako priznaju umetnici koji pomeraju granice. Volela bih da vidim šta bi napravila da je kojim slučajem rođena ovde... Naši primitivci gađali bi je kamenjem. I da... hvala što me upoređujete sa trenutno planetarnom zvezdom broj jedan. Divni ste.

Nego, ko je momak koji se pojavljuje u novoj pesmi?
Mirza Hamzić je, po mnogim ljudima iz posla, jedan od najboljih mladih muških vokala na ovim prostorima. Njegovo vreme tek dolazi, a ja sam srećna što mu je „Insomnija“ fantastična odskočna daska. Upoznala sam ga na preporuku Marine Tucaković, i kada je zapevao, skočila sam i rekla: „To je to! Ti ovo moraš da pevaš!“ Inače, reč je o divnom i lepo vaspitanom momku.

Kako gledaš na to što je Saša Popović, uveren da bi to škodilo njegovom imidžu, zabranio Milanu Stankoviću da zapeva s tobom?
Baš bi mu škodilo (smeh)... Ako napravimo paralelu sa svetskim pravilima, to bi bilo isto kao kada bi neko rekao da će nekom klincu iz Tenesija koji tek započinje sa karijerom škoditi ako bude gost u Madoninoj pesmi. Oguglala sam na te budalaštine. Ovo je Srbija, brod budala, što bi rekla Aleksandra Radović.

Otkud uopšte netrpeljivost između tebe i direktora „Grand produkcije“?
Nemam pojma kakav problem čovek ima sa mnom, niti me, aman, interesuje. Ne mogu da se bavim psihoanalizom svakog ko ima nešto protiv mene. Bitno je da sam ja prema svima, pa i prema Popoviću, uvek bila korektna i profesionalna. Uostalom, pitajte njega. On je taj sa problemom, ne ja. Niti izdajem za „Grand“, niti imam bilo kakve dodirne tačke sa tom pričom. To bi bilo isto kao da me pitate šta Pera Perić iz „Pekabete“ ima protiv mene. Otkud znam, možda mu se ne sviđaju moje trepavice! Mogu samo da zapevam „Ja samo pevam, ja samo sviram, ja nemam razlog da se živciram...“ Hajde da pređemo na neke vedrije teme, meni je život postao bajka, zašto me stalno vraćate u te mračne horore.

Imaš li tremu od 15. maja, kada ćeš u „Areni“ održati prvi solistički koncert u Beogradu?
Apsolutno i kategorično ne! Štaviše, jedva čekam 15. maj, baš kao što ga jedva čekaju i moji fanovi, ali i oni koji to nisu. Na taj koncert doći će mnogi koji me vole, mnogi koji me ne vole, mnogi koji žele da vide kakvo čudo sada spremam... i eto vam dvadesetak hiljada duša! Imaju tremu samo oni koji su pametovali i sumnjali u mene. Oni se tresu! Pitam se zašto... Eh, kad biste znali šta sve spremam! „Šoumaster“ i ja smo uveliko počeli sa pripremama. Od bine do muzike, preko kostima i koreografija, sve ce biti bombastik-fantastik.



Šta je ono što je u ovom trenutku izvesno kada je pomenuti događaj u pitanju?
Izvesno je da posle tog koncerta više ništa neće biti isto, barem kada je o domaćem šou-bizu reč.

Šta ćeš ako te strefi sudbina Mileta Kitića?
Šta ćete vi ako vas strefi sudbina „Identiteta“? Šta ako se dogodi smak sveta? Kakve me to budalaštine pitate?! Ne omalovažavajte! Mislila sam da ste tu bolest preležali. Neka dođu samo moji fanovi sa Novog Beograda, pošto je to kraj oko „Arene“, pa će biti puna kapa... a doći će iz čitavog regiona, i šire.

Na koji način ćeš u ultramodernu priču koju najavljuješ upakovati pesme s početka karijere koje obiluju folk zvukom?
Takvih pesama je svega nekoliko i neću ih pevati. Takođe, svaka pesma koju ću izvesti na koncertu imaće novo ruho prilagođeno sceni i trendovima koje trenutno forsiram.

Samo nekoliko dana pošto si javnosti ponosno predstavila svog neobičnog ljubimca, bez njega si ostala. Šta se tačno desilo prasici Rijani?
Kažu da ju je pojeo neki nadrogirani vuk. Nisam bila tu i bolje je što taj masakr nisam videla. Rijana je u jednom momentu bila velika medijska zvezda i zauvek će ostati u mom srcu. Nemojte više na tu temu, bolno mi je da se prisećam...

Mada to verovatno nećeš potvrditi, i više je nego očigledno da si Rijanom vešto ismejala Seku Aleksić.
Kako vas nije sramota da takvim insinuacijama vređate jednu ženu i javnu ličnost?! Sram vas bilo (smeh)... Da sam na njenom mestu, tužila bih vas! Sve što ću vam tim povodom reći jeste to da je svaka sličnost sa stvarnim licima slučajna! Nikada nisam i nikada neću jednu svinju dovoditi u vezu sa čovekom, pogotovo ne sa svojom koleginicom! Evo, sad ste me uznemirili...

S druge strane, iako ti retko pominje ime, jednako je očigledno da Seka gotovo svaki svoj intervju koristi ne bi li oplela po tebi. Odakle tolika opterećenost Jelenom Karleušom?
Nemam pojma. Stvarno me pominje? Nisam pratila. Opterećena, kažete? Ma, ne verujem... Ako je tako, to je veoma ružno. Nije lepo vređati druge i želeti im zlo, a još manje je pametno svoje intervjue trošiti na druge. Bavim se samo svojom karijerom, svojim životom i ne obraćam pažnju na to šta drugi o meni govore. Samo neka se oni bave mojim likom i delom... to je dobar pokazatelj.

Kako gledaš na Cecino drugovanje sa Sekom? Meni deluje prilično usiljeno...
Ne pratim ko se sa kim druži, jer sa estradom nemam zajednički jezik. Ako se pevačice bliske, to je baš lepo. Verujem da je to jedno dirljivo i iskreno prijateljstvo koje će dugo trajati. Kao i sve na estradi. Pa, poznato je da među pevačicama vlada samo sloga i da nema sujete i ljubomore. Jedna opšta idila! Sličan se sličnom raduje, zar ne?

Kad smo već kod Cece, je l' te iznenadila njena izjava da te smatra jednom od najbolje obučenih žena iz javnog života?
Ne, nije me iznenadila.

Pronela se priča da je jedan TV voditelj planirao da te u novogodišnjoj emisiji ugosti sa Sekom. Pristala bi na tako nešto?
Ja sam surovi profesionalac i verujem da bi gledanost jedne takve emisije bila enormna.  Nemam problem da budem u emisiji ni sa papom ni sa đavolom, samo ako to obećava veliku gledanost. Jer, mene interesuje samo posao. E sad... nema svako herca da bude sa mnom u istoj emisiji. Lako se upadne u moju senku, a to niko ne želi.

Kada su moda i trendovi u pitanju, šta je sledeće što planiraš da doneseš u Srbiju? Krajnje je vreme da „luj viton“ obuća sa biserom u štikli padne u drugi plan...
„Balman“, „aleksandar mekvin“, nezaobilazni „šanel“... Marko Mitanovski kao nova nada, Darko Kostić kao konstanta. Jedva čekam da vidite kostime za koncert! Ludilooo!

Šta si uradila sa novcem koji si na sudu dobila od Dare Bubamare?
Još nije isplatila novac koji bi po sudskoj odluci trebalo, ali time se bavi moj advokat. Na kraju krajeva, meni te pare nisu potrebne, daću ih nezbrinutoj deci. I ne stvarajte više zlu krv! Zašto me stalno pitate za Radojku? Kada će vam dosaditi? Ostavite i mene i nju više na miru sa tim pitanjem. Obe smo sada majke, drugi su nam prioriteti... Verujem da se ona pokajala za svaku reč koju je izgovorila, jer joj ja nikada nisam uzvratila paljbom. Vi novinari ste sve to zakuvali. Mogu ponosno da kažem da ni za jednu pevačicu nisam rekla nijednu ružnu reč! Ko mi da dokaz za suprotno, ja mu dam 100 evra.

Nego, šta je sa preseljenjem u penthaus na Dedinju, zar porodica Tošić Novu godinu nije trebalo da dočeka u novom domu?
Ček, ček... pa zar vi niste pisali da Duško i ja nemamo nikakav penthaus na Dedinju, da je sve to moja izmišljotina? Bilo kako bilo, hvala vam na brizi. Useljavamo se uskoro. Radovi su se malo odužili jer imamo posebne zahteve. Znate kako to ide sa majstorima... Pozvaću vas na useljenje. Spremite neki fin poklon. Inače, seljački mi je da pričam na temu kuća, aviona, kamiona, to rade samo oni paćenici koji do juče ni WC nisu imali, nego su koristili poljski. Takve komplekse ja ne gajim. Kada vidite da se neko hvali kućama i lovom, znajte da je reč o teškom seljaku koji do juče nije imao 'leba da jede. Inače, svako ko sebe smatra zvezdom svoju imovinu krije od očiju javnosti, a daleko bilo da ismeva one koji nemaju. Takvih pokondirenih tikvi ima u našem javnom životu, ali ih publika prezre i vrati u blato iz kog su i potekli.

Više puta si ponovila da će treće dete pričekati. S tim u vezi, jesi li uspela da preguraš „krizni“ decembar, kada je Duško na zimskoj pauzi?
Iju, dobro ste me podsetili! Odoh da kupim test (smeh)... Šalu na stranu, ova godina proći će bez moje treće trudnoće. Imam puno poslovnih obaveza, od koncerta do novog albuma i turneje. A iskreno, zdravstveno to u ovom momentu ne bi bilo dobro za mene. Krvna slika mi je jako loša.

Šta ćeš ako ti se ipak omakne i treća trudnoća?
Neće, nisam mala. Ipak, hvala na brizi.

Jesi li ikada abortirala?
Kakva su ti to pitanja?! Zini da ti kažem!

Svojevremeno si izjavila da ćeš treće dete usvojiti. I dalje si pri toj odluci?
Kada jednog dana budem bogata, usvajaću koliko god budem mogla! Otkako sam postala majka, posebno teško podnosim nesrećnu sudbinu ostavljene dece. Svoj poziv ću iskoristiti da zgrnem gomilu para i njima usrećim mališane koji nisu rođeni u blagostanju kao moje Atina i Nika.

No comments:

Post a Comment