Thursday, August 06, 2009

Karleuša podržava Dinkića

Karleuša podržava Dinkića
Novi zakon o informisanju

Karleuša podržava Dinkića

Sreda - 05.08.2009
Dok uživa u čarima poodmakle trudnoće, supruga fudbalera Duška Tošića (24) Jelena Karleuša (30) u ekskluzivnom intervjuu za prvi broj magazina „Kod“ kaže da su joj dodatnu radost donele izmene i dopune zakona o informisanju i kulturi. Svoju sreću i zadovoljstvo podelila je i sa posetiocima „fejsbuka“.

- Posle svih 15 godina nepravdi, laži i uvreda koje sam od novinara i nazovi-novinara doživela, posle nebrojenih tužbi koje sam podnela protiv umobolnih i opsednutih budala kojima je naš zakonodavni sistem omogućio da prođu nekažnjeno za najstrašnije blaćenje mog imena i sistematskog uništavanja moje karijere i života... konačno, konačno, konaaačnooooooo... izmena zakona o informisanju. Pozdrav i podrška Dinkiću! - napisala je folk pevačica na svom profilu.
- Pa dokle više da me grupa budala blati?! Bilo je krajnje vreme da se uvede red u ovu zemlju. Ako neko hoće da stavi laž na naslovnu, taj mora za to debelo i da plati! Hoćemo da budemo demokratska zemlja, hoćemo u Evropu? Pa hajde onda da važe i evropska pravila! Tamo stave na naslovnu stranu da je Tom Kruz gej, on ih tuži za uvredu i već na prvom ročištu dobije nekoliko miliona dolara! E, da je tako bilo kod nas poslednjih 15 godina, ja bih bila multimilioner - izjavila je između ostalog Karleuša za „Kod“.

No comments:

Post a Comment