Saturday, June 27, 2009

JK u Nemogućoj Misiji

Pop diva JK, i u sedmom mesecu trudnoće izgleda perfektno, a trudnoća je ne sprečava da bude aktivna kao i obično, pa ćemo je sledeće srede na TV Pink gledati kao gošću u emisiji ”Nemoguća misija”.

Jelena je u emisiju pozvana da bi zajedno sa voditeljima komentarisala skrivenu kameru koju joj je “Nemoguća Misija” namestila još pre tri godine. Naime, pevačica je putovala u Bosnu, na dodelu nagrada “Oskar Popularnosti” da bi primila nagradu za pevačicu godine, a ekipa skrivene kamere joj je namestila priču da je u hotelskoj sobi postavljena kamera koja ju je snimala sve vreme.

JK je u emisiji priznala da se uplašila kada joj je Tatijana Vojtahovski, PR televizije PInk saopštila da poseduje snimak od kog joj zavisi dalja estradna karijera. Na sreću,pa je bila reč o skrivenoj kameri.

- Trudnoća me je spustila na zemlju i sada me više nećete čuti da pričam o avionima i kamionima ili, kao što sam u “Nemogućoj misiji” koja mi je nameštena, isticala da me je u Banjaluci čekao “hamer”. Sad mi je sve to nekako klinički što je dokaz da sam u međuvremenu sazrela -rekla ja JK!

No comments:

Post a Comment