Thursday, June 04, 2009

JK odlepila na poklon - BMW Z4

Duško Tošić se zaista potrudio da svojoj dragoj supruzi, pop divi Jeleni Karleuši ulepša godišnjicu braka, i za tu priliku joj poklonio najnovijeg luksuznog BMW-og roudstera Z4.

Jelena Karleuša tako je postala prva vlasnica luksuznog automobila u našoj zemlji jer je reč o autu čija je prodaja tek počela širom Evrope. Cena BMW-a Z4 nije poznata, ali znalci procenjuju da će u našoj zemlji biti oko 80.000 eura.

Naravno, Jelena je full namontirana, prozujala Beogradom u svom novom automobilu, a za magazin Story, rekla je sledeće:

- Ostala sam bez teksta kada sam videla šta mi je Duško poklonio za godišnjicu braka. Vrištala sam i skakala od sreće. Pitala sam se kojim poklonom da mu uzvratim, možda da mu kupim avion! Šalu na stranu, najlepši poklon od mene će dobiti u septembru kada ću na svet doneti još jednog malog Tošića.

No comments:

Post a Comment