Thursday, April 10, 2008

Mesto venčanja – tajna

JEDNA od najkontroverznijih ovdašnjih estradnih zvezda Jelena Karleuša po drugi put će stati na ludi kamen, i to u junu. Buduća nevesta tvrdi da njena svadba neće biti jednostavna, jer joj je ceo život - spektakl!
- Sve sam osmislila - kaže nam Karleuša. - Venčanicu će kreirati moj dugogodišnji prijatelj Darko Kostić. Dopadaju mi se glamurozno-intimne ceremonije. Duško i ja još nismo odlučili gde ćemo izgovoriti sudbonosno "da". Možda negde u inostranstvu, uz nekoliko najbližih prijatelja?
Venčanje će biti zatvoreno za pripadnike sedme sile, ali će pojedine novine, ipak, dobiti ekskluzivne fotografije. Karleuša, koja uskoro ulazi u peti mesec trudnoće, kaže da nisu tačne informacije da nosi devojčicu, koje pojedini tabloidi plasiraju iz dana u dan:
- Znam pol deteta, ali ne želim da ga otkrivam. Neki tabloidi pokušavaju na sve načine da me isprovociraju da to obelodanim, ali, neće im uspeti. Mnogo sam želela da postanem majka i najvažnije mi je da sa bebom bude sve u redu.
Poslednje javno pojavljivanje JK pre svadbe biće beogradska promocija njenog novog albuma "JK Revolution". Posle toga će se na nekoliko meseci povući iz javnosti, a slobodno vreme iskoristiti za pokretanje masovne proizvodnje njene odevne kolekcije.

No comments:

Post a Comment