Thursday, March 20, 2008

JK: Rodiću Centarfora


Ako je verovati ženskoj intuiciji (a kako ne verovati!?), Jelena Karleuša će roditi dečaka. I to ne bilo kakvog, već centarfora!

Popularna pevačica, koja je nedavno objavila novi album "JK revolution" i uveliko ga promoviše, veruje da će svom budućem suprugu Dušku Tošiću, fudbaleru Verdera, podariti naslednika u kopačkama. Međutim, za razliku od oca koji uglavnom brine o svojoj mreži, Jelena je uverena da će će Tošić junior cepati mreže!

"Radili smo na tome (na detetu) pola godine, ali svaki put je bila lažna uzbuna. Kada se to stvarno dogodilo, nismo mogli na pravi način da pokažemo radost. Duško je mlad i trebalo mu je vremena da shvati šta ga je snašlo. Javila sam mu ujutru, a uveče mi je stigla ogromna korpa crvenih ruža sa ceduljicom na kojoj je pisalo - 'Za moja dva anđela'. On je ponosni budući tata i svima govori kako ću mu roditi centarfora", kaže Jelena Karleuša za "Večernje novosti".

Iako je Jeleni svejedno da li će dobiti dečaka ili evojčicu, dodaje da njeno okruženje veruje da će porodica biti bogatija za muškog naslednika.

"Svi u mom okruženju misle da ću roditi dečaka iz samo njima poznatih razloga", kaže Jelena i dodaje da će o imenima razmišljati u poslednjim mesecima trudnoće. Trenutno je u četvrtom mesecu.

Upitana da li će i ona, kao njena majka, ostati na jednom detetu, odgovorila je: "S obzirom na to da Duško želi bar troje, neću se zaustaviti na jednom detetu. Ma, biće kako Bog da! I ovo je veliki dar od Boga".

Duško i Jelena će se venčati u junu ili julu, a to što će postati majka Jelenu Kaleušu ne smatra kao hendikep za svoju karjeru. Štaviše, ima planova da pokrene i svoju modnu liniju, a za budući koncert u obzir dolazi samo Beogradska arena.

"Planiram da se povučem na dva-tri meseca, a onda nastavljam gde sam stala. Imam u planu da postavim na noge JK kolekciju i pokrenem masovnu proizvodnju garderobe. Time ću popuniti slobodno vreme. Ne znam zašto trudnice doživljavaju kao invalide, žene koje treba da sede kod kuće, goje se, nose široke majice i pantalone svojih muževa... To su balkanski stereotipi. Mislim da trudnice mogu i te kako da budu seksi. Ja sam seksi trudnica", kaže Jelena Karleuša.

"Sa svakim albumom pokušavam da nađem sponzore koji bi mogli da finansijski isprate moje megalomanske planove. Nije mi cilj da na sceni imam dobru pozadinu, bend i prateće vokale. Od mene se uvek očekuje više. Od Jelene Karleuše se očekuje spektakl. Ono što sam zacrtala mnogo košta, minimum pola miliona evra, ali to moram da odradim. Koncert ću najverovatnije održati u Beogradskoj areni, jer jedino ona može da zadovolji sve moje zahteve", kaže Jelena.

No comments:

Post a Comment