Thursday, March 20, 2008

GRUDI JELENE KARLEUŠE POBEDILE U AKCIJI!


Prije nekoliko dana novine: "Alo!" otvorili su ekskluzivnu akciju u kojoj su se birale najljepše grudi na estradnoj sceni! U izboru su bile: Dragana Mirković, Lepa Brena, Biljana Jevtić, Svetlana Ražnatović, Nataša Bekvalac, Indy, Nela Bijanić, Tina Ivanović, Vesna Zmijanac i Jelena Karleuša.
Akcija je trajala nekoliko dana sve do danas kada su objavljeni rezultati glasanja u novinama te na službenoj stranici!
Za samo tri glasa od Tine Ivanović pobjedila je popularna folk pjevačica Jelena Karleuša! Kako saznajemo, za JK je glasano više puta pa bi time trebala pobjednica biti Tina Ivanović. Međutim, čitatelji spomenutog lista izdvojili su ove dvije folkerke kao žene sa najljepšim grudima na estradi.
Jelena Karleuša nije htjela komentirati pobjedu no Tina Ivanović koja se našla na drugom mjestu izjavila je: "Jako mi je drago što me je publika odabrala. Veoma mi je stalo do njihovog mišljenja i mogu da kažem da sam ponosna na svoje grudi i majku prirodu koja mi ih je podarila." - Naglašavajući da NEMA SILIKONE. (?)
Treće plasirana pjevačica po najljepšim grudima na estradi bila je Svetlana Ražnatović.

No comments:

Post a Comment