Sunday, January 10, 2016

VIDEO: Karleuša zanosno plesala ali šokirala odlukom

 VIDEO: Karleuša zanosno plesala ali šokirala odlukom 



Emelin Fetić (32) iz Zenice predstavio se pjesmom "Neka boli" Peđe Medenice za koju je dobio tri "da" i tri "ne". Uslijedila je pjesma "Mene ništa ne vadi" od "Miligrama"...

Emelin Fetić (32) iz Zenice predstavio se pjesmom "Neka boli" Peđe Medenice za koju je dobio tri "da" i tri "ne". Uslijedila je pjesma "Mene ništa ne vadi" od "Miligrama" za koju je dobio četiri "da" i dva "ne". Uz drugu numeru Jelena Karleuša je sve vrijeme zanosno plesala i zabavljala ne samo gledaoce već i Šabana Šaulića i Mariju Šerifović. Iako su svi očekivali da će diva nagraditi takmičara plavim tasterom nije bilo tako.
"Nije bilo dobro ni intonativno tačno. Ja sam šokirana da si dobio četiri da", rekla je Jelena Karleuša dok je gostujući član žirija Mare primjetio da takmičar ima talenat ali da mu monitoring nije odgovarao.
"Vidi se da imaš iskustva. Primetio sam neku borbu u njegovom glasu i to me povuklo da dam da", rekao je Šaban. Marija je imala duhovito objašnjene:
"Prva pjesma je bila kao da visiš sa nečega da se daviš, a ti se boriš za goli život". Bosanac je dao vrlo stručan komentar sa kojim se Jelena ovaj put složila. Pogledajte nastup i odluku produkcije.


No comments:

Post a Comment