Friday, June 14, 2013

KOGA POZDRAVLJA JK: Srednji prst za Cecu?

Ja ne dam moju binu nikome. Dušmani opet izmišljaju, rekla je Jelena i pokazala srednji prst


Pop pevačica Jelena Karleuša je izjavila za "Glamur“ da ona ne organizuje koncert da bi zaradila.
Kako je rekla , samo da bi pokrila troškove bine, morala bi da proda 200.000 karata.Ona je otkrila da Dušku nije bilo ni malo prijatno kada se ona našla na maturi i plesala sa srednjoškolcem.
Takođe, Jelena je demantovala priču da je predložila Svetlani Ražnatović da 21. juna održi Viva la Diva šou, a u zamenu bi ona Ceci ustupila binu.
"Ja ne dam moju binu nikome. Dušmani opet izmišljaju", rekla je Jelena i pokazala srednji prst.

2 comments:

  1. Dragi moji...

    Pričala sam sasvim spontano sa jednom poznanicom... I, tako mi čavrljale... Tek u jednom momentu, kaže ona MENI : „Mare, dušo... Znaš li šta ima novo“?! Ja je pitam, šta mačko...?? Tek će ona meni... Znaš, Maki dušo... Priča moja poznanica & zadovoljno mi saopšti... Makice, draga moja, dobila sam ponudu od Cece nacionale da budem obezbeđenje na njenom koncertu... JA, SAM OSTALA BEZ TEKSTA !!! REKOH, PA DA LI JE MOGUĆE DA JE NOVČANA KRIZA ZAKUCALA & NA CECINA VRATA !!!??? NIJE MI JASNO, ZAŠTO ZA OBEZBEĐENJE UZIMA DEVOJKE KOJE NI 50 kg., NEMAJU SA KREVETOM... ZAŠTO NE UZME NEKOG TIGRA, LAVA ILI, LEOPARDA...??? IPAK JE ONA CECA NACIONALE... ALI, TIGROVI & LEOPARDI & LAVOVI PRIPADAJU SAMO JEDNOJ MAČKI ... KOJA U SVAKOM SMISLU MOŽE SVOJ KONCERT DA IZNESE, A TO JE NAŠA KARLEUŠA DIVA !!! NAŠA BEOGRAĐANKA & LAVICA !!!

    MAČKO, TI IMAŠ VELIKO & HUMANO SRCE DOSTOJNO JEDNE LAVICE & BEOGRADJANKE... !!!
    POZAJMI Ceci nacionale JEDNOG TIGRA, LAVA, LEOPARDA... DA JOJ SE NE SMEJU KOMŠIJE... ŽALOSNO JE DA DEVOJKE KOJE SVOJ NOVAC POSTENO ZARADJUJU, SRAMOTA JE DA JOJ ISTE IZIGRAVAJU TELOHRANITELJE NA KONCERTU... I, TO ZA SIĆU LOVU !!!

    POZDRAV ZA KARLEUŠU !!! JEDNA JE KARLEUŠA !!!

    Voli te & u svemu podržava... MARIANNA MARE FERARI

    ReplyDelete
  2. Al' si ti bolesna devojko...

    ReplyDelete