Sunday, June 09, 2013

JK: Ja i Duško usvajamo dete

Volim da se slikam gola. Kada idem na snimanje tražim da me slikaju sa što manje garderobe, rekla je pevačica

 
Jelena Karleuša, pevačica koja sprema koncert na Ušću, izjavila je da najviše voli na svetu da je gola. Pevačica je rekla da je ovo 21. vek i da nema problema da pokaže svoje telo.
"Najviše na svetu volim da sam gola. Volim da se slikam gola. Kada idem na snimanje tražim da me slikaju sa što manje garderobe. Daj da se vidi malo tela", rekla je Jelena Karleuša u emisiji "Ja to tako".
JK je spomenula svoju saradnju sa androgenim pevačem Andrejem Pejićem. Njih dvoje su snimili editorijal u krevetu, gde su se skoro i poljubili.
"On je anđeo. Zaista je ogromna zvezda. Nismo imali mnogo vremena kada smo počeki snimanje. Odmah smo se bacili u krevet, pa tek onda usta na usta. Nije važno da li je on muško ili žensko.  Bila je to neverovatna kombinacija  i nije bilo bitno ko je muško a ko žensko", rekla je pevačica.
Jelena Karleuša je priznala da je htela da postane Lepa Brena. Čak je kao dete volela da kaže da joj je ona njena tetka i mnogi su joj verovali u to.
Pričala je i o svom braku sa fudbalerom Duškom Tošićem.
"Imao je petlju da se oženi. Pružio mi je divan dom i dva divna deteta. Pušta on mene da ja vozim svoj brod. Duško je flegma i moja sušta suprotnost", rekla je Jelena.
"Ja Duška prevariti neću. Bila bi jako burna i emotivna kada bih saznala da me Duško vara. Bila sam sujetna i to bi bilo strašno", rekla je pevačica.
"Nemoj da ti se desi, ne znam ko bi gore prošao, on ili ona. Njoj bih, najverovatnije, čestitala, jer bi bila sigurno opasna mačka", zaključila je Karleuša i dodala da ima parova koje prevara učvrsti i spoji.
"Monogamija i seks je precenjen. Stavlja se u neki crkveni nivo. Seks ne treba da se stavlja u zakonik", rekla je JK.
"Ne mislim da je potrebno da pored naše dve devojčice ima još jedno dete, ali bih volela da usvojim jedno. Moj život bi bio zaokružen kada bi mi kao bračni par usvojili još jedno dete i u ozbiljnim smo pregovorima ja i Duško. Nebitno mi je da li je zdravo ili bolesno, pol ili rasa", rekla je Jelena.
Na kraju emisije je pozvala da dođu na koncert i obećala je neverovatnu zabavu na Ušći 15. juna

No comments:

Post a Comment