Friday, April 19, 2013

Jelena Karleusa & Teca & Nesh - FERRARI 2013 Lyrics / Tekst

Jelena Karleusa & Teca & Nesh - FERRARI 2013 Lyrics / Tekst


Ja sam vatrena prava Ferrai diva,
ja sam Jelena maco vatra sam živa.
Ovo je mala bara puna krokodila
palite miševi jer stigla je Godzila.
Mala je prava sportska mašina,
kada prođe diže se prašina.
Peta brzina, laka krivina.
gori bambina poput benzina.
Duge vitke Ferrai noge,
kakve bi poželile mnoge.
Luda igra telo prva liga
ti sada mala si moja briga.
Ja sam ta Ferrari Godzila,
ovoj Godzili je samo nardžila,
samo nardžila, i samo činčila,
samo martini, samo manila.
Skupa luksuzna imaš ukusa,
Ferrai karmin na tvojim usnama.
Svuda te prati Ferrari karma,
Ferrari puna, Ferrari šarma.
Duga puna Ferrai kosa,
pod zaštitom sam BIJ i Kosa
BIJ i Kosa, BIJ i Kosa,
Ferrari žena, Ferrai bosa.
Mala je dobra brate moj kao Ferrari,
i uvek nosi samo markirane stvari,
a kada skine te markirane stvari,
ona je ludilo mozga, ludilo mozga.
REF.
Kao, Kao Ferrari, Kao, Kao Ferrari.
Kao, Kao Ferrari, Kao, Kao Ferrari.
Kao, Kao Ferrari, Kao, Kao Ferrari.
Kao, Kao Ferrari, Kao, Kao Ferrari.

Ja sam vatrena prava Ferrari maca,
bomba riba, samo bombe bacam,
pravim požar kao šibica u senu,
došla sam sada da zapalim scenu.
Idemo lagano prva, druga pa treća,
za volanom je Teča.
Vrele gume gaze po drumu,
Ferrari sumu imam na umu.
Rim, Pari, Parma, Bolonja,
vrišti svih šesto konja,
ti i ja u Ferrari koži,
na Grand priju u Ferrari loži.
Moj Ferrari opasno sija,
 
Moj Ferrar opasno mafija,
Vidim da ti opasno prija,
Opasno dobra Ferrari zmija.
Za moje oči ti si pravi raj.
Ja tražim pravog, a ti si taj.
Ti imaš taj Ferrari sjaj,
Taj Ferrari sjaj, ti si žena zmaj.
Mala je dobra brate moj kao Ferrari,
i uvek nosi samo markirane stvari,
a kada skine te markirane stvari,
ona je ludilo mozga, ludilo mozga.
Klizi sad Ferrari 375,
daj pokaži mi taj Ferrari tet.
Spremi se sada za Ferrari let,
moj Ferrari leti kao džambo džet.
Kopakabana, Dominika, Cirih,
Havaji, Moskva, Dubai.
Kopakabana, Dominika, Cirih,
Havaji, Moskva, Dubai.
Mala je dobra brate moj kao Ferrari,
i uvek nosi samo markirane stvari,
a kada skine te markirane stvari,
ona je ludilo mozga, ludilo mozga.

No comments:

Post a Comment