Tuesday, April 30, 2013

Jelena Karleuša: Da nisam diva prala bih WC šolje

Treba se boriti, mučiti se i raditi! Da nisam uspela na estradi, onda bih radila bilo koji častan posao i moja deca nikad ne bi bila gladna

Jelena Karleuša


Narode, pljuni lažova koji tvrdi da je na Ušću ikada bilo 100.000 ljudi! Po statistici zvanične agencije, najviše karata za koncert na Ušću prodali su Rolingstonsi - 55.000
Hoće da pokaže da joj nema ravne. Jelena Karleuša obećava neviđeni spektakl, u koji će uložiti dva miliona evra.
Uveliko se sprema za koncert na Ušću 15. juna. Fanovi jedva čekaju taj događaj, a postoje i oni koji su sigurni da će doživeti debakl. Ali, u duhu prvomajskih praznika, ipak smo je prvo pitali šta poručuje radnicima Srbije.
- Svi smo mi radnička klasa! Nisu samo lopovi koji su se na našoj muci i gluposti obogatili. Treba se boriti, krvavo se mučiti i raditi! Da nisam uspela, radila bih svaki častan posao, ribala bih WC šolje, brala bih voće, ali moja deca nikada ne bi bila gladna.

♦ Da se vratimo na koncert. Otkud baš Ušće?
- Čini mi se da tek sad s publikom imam pravu komunikaciju, da me tek sad razumeju na pravi način, da tek sad krećem u ofanzivu. Ovaj koncert je verovatno najveća i najhrabrija bitka moje karijere. To je taj vrhunac, ono za šta sam se borila sve ove godine. Taj datum je dan D, bitka za Normandiju, simbolična invazija moje armije na Balkan. Novi poredak.

Mnogi komentarišu da si se ovim potezom svesno upustila u rizik?
- Sve je u životu rizik. Kao i svi drugi ljudi, i ja imam dve opcije: da se borim za ostvarenje svojih snova i dam sebi šansu ili da budem neostvarena, nezadovoljna žena koja će u starosti gorko žaliti što nije imala petlju da pokuša. Kad bih se obazirala na mišljenje ljudi, i da sam ikada slušala savete i prognoze, bila bih kafe kuvarica. Život je samo jedan i ne pada mi na pamet da ga proćerdam u strahu od neuspeha.

Sigurna si  u uspeh?
- Verujem u uspeh zato što sam sigurna u kvalitet onoga što ću publici pružiti tog dana. Ne pravim ja bilo kakav koncert, to prepuštam našim estradnim seljankama i narodskim pevaljkama. Od mene niko ne očekuje jedan prst u uvo, a tri uvis! Ako me već zajedljivo porede s Madonom i Ledi Gagom, taj kvalitet će i dobiti.

Očekuješ 100.000 ljudi?
- Narode, pljuni lažova koji tvrdi da je na Ušću ikada bilo 100.000 ljudi! Po statistici zvanične agencije, najviše karata prodali su Rolingstonsi - 55.000. Sve bajke koje ste godinama čitali bile su smišljene da vam operu mozak, da se stvori lažna slika ko su idoli svih nas.

U junu koncerte imaju i Ceca i Aca Lukas. Ko će okupiti najviše publike?
- Ne pravim koncert da bih se takmičila, već da bih publici pružila neviđen muzičko-scenski spektakl za stvarno simboličnih 500 dinara. Narod para nema, a ja se od ovog naroda nisam niti ću se ikad obogatiti. Ne bi me čudilo da se Srbija podeli na Divu i Nanogicu, a najveću korist iz toga izvuče moj drug Aca Lukas. Jedno je sigurno, moj koncert će u produkcijskom smislu biti van konkurencije. 

Šta tvoji fanovi mogu da očekuju 15. juna?
- Ovo je najambiciozniji muzički spektakl svih vremena na ovim prostorima. Ako kažem da ukupna produkcija prevazilazi dva miliona evra, težina bine 100 tona, da će biti 40 igrača, da se koreografije i kostimi rade mesecima, da postoji filmski scenario i reditelj, da će za svetlo i zvuk biti zaduženi ljudi koji rade Evroviziju, da multimediju za mamutske led ekrane snimam već mesec dana, da opremu dovlačimo iz pet zemalja, mislim da sam vam objasnila da ne treba da očekujete „Poselo“.
U inat svima

Priča se da koncert praviš iz inata. Kome?!
- Kome?! Svima vama. Eto kome. Iz inata sebi, jer samo u odrazu u ogledalu vidim konkurenciju. Svima onima koji ne veruju u mene. Da dosolim so na ranu nevernim Tomama pa da se pohvalim da sam za samo pet prvih dana, a da reklama još nije ni počela, prodala 5.000 karata. Ako se desi da propadnem, to će biti najspektakularnija propast svih vremena. I to je nešto.

No comments:

Post a Comment