Tuesday, February 05, 2013

JK: Gogo, idi na hipodrom da trčiš!

etrpeljivost koja već godinama tinja između Goge Sekulić i Jelene Karleuše ponovo je eskalirala! Naime, Sekulićeva je na društvenoj mreži nazvala svoju rivalku trandžom” i tako podgrejala stari sukob. Sve je počelo kada je mladi srpski kreator Željko Petronijević nacrtao Karleušin portret, što je Goga prokomentarisala na sebi svojstven način.

Jelena Karleuša

Portret mladog kreatora | Foto: facebook
Kreator je okačio portret pop pevačice na svoj profil i to na društvenoj mreži “fejsbuk”, a Goga je brže-bolje ostavila sledeći komentar:
Goga Sekulić
Goga Sekulić | Foto: Dušan Milenković
- Od kada se ti trandžama zanimaš?

Kako bismo čuli zbog čega je Goga ostavila ovakav komentar, pozvali smo poznatu pevačicu koja nam je rekla:

- Ništa novo! To je Jelenin nadimak koji je star šest, sedam godina - rekla je Goga i dodala:

- Ja nju zovem trandža, a ona mene Goga Sekurović, kao ne zna mi prezime - pojasnila nam je pevačica.

S druge strane, Jelena Karleuša se oglasila kada smo je pozvali za komentar, i to na “tviteru”:
Jelena Karleuša
Jelena Karleuša | Foto: Twitter
- Odgovor za novine: Goga je u pravu. Ne da sam trandža, nego se sve saplićem o onu stvar! Ali zato za Gogu mislim da je oličenje ženstvenosti - napisala je Karleuša putem društvene mreže, pa onda dodala i:

- Za medije: Ružna sam, glupa, plastična, nebitna i netalentovana. Moja slava, fanovi i tiraži su samo san u mojoj ružnoj glavi - rekla je pevačica, koja će održati 15. 6. 2013. koncert na Ušću, i dodala:

- Gogu hitno odvesti na Hipodrom da se istrči i izbaci iz sebe svu negativnu energiju.
Daru Bubamaru tužila zbog slične uvrede!
Inače, Jelena je svojevremeno tužila koleginicu Daru Bubamaru zbog toga što je ova aludirala da je JK muškarac. Naime, kada je u jednom intervjuu od nje traženo da prokomentariše sukob između Jece i Seke, Rada je odgovorila sledeće:
„Pevaću i kada mi se ne peva“:  Dara Bubamara
Dara Bubamara | Foto: Rajko Ristić
- Zar stvarno misliš da ću se pored divne porodice koju imam, sina pre svega, baviti tamo nekim trivijalnim stvarima? O drugima bukvalno nemam vremena ni da razmišljam, a kamoli da analiziram šta rade. Opšte je poznato da taj plavi gospodin kojeg pominješ ne voli nikog ko je iznad njega - ni Cecu, ni Seku, ni Daru - izjavila je Bubamara.

No comments:

Post a Comment