Wednesday, August 08, 2012

Karleuša: Duško najviše voli moju guzu!

Toliko smo razdvojeni da još nismo spojili dve godine zajedničkog života, koliko smo venčani! Naš brak je veoma buran, pa bi nam malo dosade baš dobrodošlo



Sama protiv svih.
Jelena Karleuša u intervjuu za Kurir otkriva kako se bori sama protiv svih, gde pronalazi snagu i podršku, kao i šta je sve spremna da učini za armiju svojih fanova!

- Ovo je 21. vek, kada više nije dovoljno samo snimiti album. Publika je sve zahtevnija i podiže kriterijume. Dolaze nove generacije, koje prate svetsku muzičku scenu, pevač mora da bude kompletan zabavljač. Zato sam se i ovog put potrudila da publici dam najbolje moguće, od vrhunske muzičke produkcije, preko reklamne kampanje, nesvakidašnjeg omota albuma s hologramom i spotova, pa do scenskog performansa i stajlinga.

Mnogi te porede s Madonom i Ledi Gagom! Da li ti to imponuje?
- Kako može da mi ne prija poređenje s najvećim i najtiražnijim muzičkim zvezdama na planeti? Čak i kada time žele da me uvrede, konstatujući da ono što radim podseća na njihov rad, ne shvataju da su mi, u stvari, dali neverovatan kompliment. Jer, one imaju najbolju svetsku produkciju i ogromnu mašineriju iza sebe, a ja potičem iz siromašne Srbije i potpuno sam sama. Mnogo puta smo imali prilike da vidimo da su neke moje poteze moje slavne koleginice ponovile mnogo kasnije. Ali, ovde je trend pljuvanje svega što je naše i što iole iskače iz šablona standardne pevaljke. U Srbiji strahovito diram nerv. Koliko me obožavaju, tu mislim na fanatičnu armiju mojih fanova, toliko me i vređaju i napadaju oni kojima je Zemlja još ravna.

I Seka Aleksić se ponovo oglasila, a jedno vreme te nije dirala. Da li imaš neki lek za nju?
- „Herbafast“? Ha-ha-ha! Šalim se. Protiv te žene nemam ama baš ništa. Ne znam zašto me toliko patološki mrzi. Meni je čak nekad bila simpatična.

Pominjao te i Filip Živojinović u svojim tvitovima...
- Ko je sad taj? Da li moram baš svaki put da konsultujem „Gugl“ kad me neko pljuje? Zašto mislite da mene ti likovi dotiču i da me pogađa to šta neki nebitni ljudi imaju da kažu? Hoćete da ja sad vama da kažem šta nekoliko stotina hiljada mojih fanova misli o meni?

Kako Atina i Nika reaguju na tvoje pesme, a šta se Dušku najviše sviđa?
- Atina i Nika, kao i većina dece u Srbiji, obožavaju moje pesme! Stalno traže da im puštam „Krimi rad“ i „Mikrofon“, a onda igraju kao uključene u struju! Ponosna sam što najviše vole mamine pesme. Jedina konkurencija mi je Pepa Prase! A Duško najviše voli moje balade i moju guzu!

Kažu da posle dve godine braka postaje monotono i dosadno...
- Toliko smo razdvojeni da još nismo sastavili dve godine zajedničkog života! Iskreno, naš brak je toliko buran da bi nam malo dosade dobro došlo!

Da li je tačno da ćeš spot za pesmu „Sodoma i Gomora“ snimati na gej paradi u Cirihu?
- Ako sve bude išlo po planu... Parade ponosa u svetu su pravi karnevali. Bukvalno se stotine hiljada ljudi okuplja na ulicama da proslave pravo na različitost, ljubav, slobodu! Samo kod nas gej parada izgleda kao spasavanje prasića iz Teherana, uz kordon policije! Mi smo, bre, Avganistan! Hoćemo da budemo svet? E, pa sa takvim mozgovima možemo da budemo eventualno Tadžikistan, a i oni su bolji.

Da li misliš da će ikada u Srbiji društvena svest dovoljno sazreti i da će se stvoriti politički korektni uslovi za održavanje gej parade?
- Da, ali realno za 15 do 20 godina. Ali, pustimo gej paradu! Ne treba to da bude jedini parametar socijalne svesti i napretka. Ovde pravi Srbin svojoj ženi zavali šamarčinu za dobro jutro i popije jednu rakijicu! Ili to, ili si pička. Kad se to iskoreni, kad nam uspešne žene ne budu karakterisane kao kurvetine, političari kao lopurde, ratni zločinci kao žrtve zlog Zapada i kada konačno shvatimo da smo umesto „nebeskog naroda“ ustvari samo jedan prost i siroti narod, čija su deca gladna zbog zatucanih mozgova roditelja, tada možemo da kažemo da Srbija ide ka budućnosti. Do tada smo Tadžikistan.

Snimiću duet s Lukasom

♦ Aca Lukas je eksperimentisao na novom albumu. Da li ti se to sviđa?
- To se ne zove eksperiment, već pun pogodak. Acu poštujem kao kolegu i obožavam kao čoveka. Marina je na njegovom albumu pokazala zašto je čudo od žene.

♦ Da li vidiš sebe u duetu s njim?
- U načelu, za to smo i Aca i ja. Čim naiđe super pesma, zašto da ne? Nedavno mi je Marina pustila fenomenalan duet, videćemo...

No comments:

Post a Comment