Friday, July 13, 2012

JK: Sletela sam u Budvu!

JK: Sletela sam u Budvu!
Karleušin aerodrom na pjenu od mora

JK: Sletela sam u Budvu!

Baš kao i Marijana Mateus, koja ruča u Monte Karlu, a istog trenutka šalje pozdrave iz Francuske, tako i pevačica Jelena Karleuša izgleda ne zna u kom gradu se nalazi.

Ona je, naime, na svom “tviter” nalogu okačila status da je sletela u Budvu - grad u kome ne postoji aerodrom!
U nameri da saznamo gde se zapravo nalazi Karleuša, te da li se u međuvremenu promenila infrastruktura u Crnoj Gori - možda je u rekordnom roku izgrađen aerodrom specijalno za estradnu zvezdu? - pozvali smo njenu PR službu i dobili sledeći odgovor:
- Jelena je sletela u Tivat, jer tu snima spot za pesmu “So” - rekli su iz njene PR službe, a na pitanje da li je njen tvit onda bio lapsus, kratko su nam rekli:
- Sletela je u Tivat, ne u Budvu.
I kada smo mislili da se Karleuša više neće oglašavati, ona se opet “zakopala”.
- Znam da je mnoge potresla moja “greška” da sam sletela u Budvu. Izvinite, sletela sam na Pržno. Je l’ sad bolje? - napisala je pevačica začinivši sve psovkom.

Karleuša pravi dva koncerta!
Jelena Karleuša je, kao što je najavila, počela sa letnjom turnejom. Pevačica je juče doputovala na Crnogorsko primorje, gde će održati nastup na kome se očekuje 2.000 ljudi. U nedelju 15. jula u 23 sata nastupiće u klubu “Malibu planet “ u Sutomoru, dok će već 21. jula održati koncert u centru Čačka. Nastupaće u Gradskoj bašti. Karte su već u prodaji, a JK najavljuje spektakl.

No comments:

Post a Comment