Monday, July 23, 2012

Jelena Karleuša: Stres i seks su tajne moje figure

Jelena Karleuša, foto Dražen Kokorić
Jelena Karleuša: Stres i seks su tajne moje figure
 
Uoči preseljenja u Tursku, muzička zvezda Jelena Karleuša priča kako je proslavila godišnjicu braka sa suprugom Duškom Tošićem, otkriva zašto je povećala grudi i navodi čime telo dovodi do savršene forme
Za muzičku zvezdu Jelenu Karleušu-Tošić (33) leto je počelo burno. Tek što joj je izašao album Diva, stigla je vest o transferu njenog supruga Duška Tošića (27), doskorašnjeg fudbalera Crvene zvezde u ankarski FK Genčerbirligi. Odmah potom, 28. juna navršila im se četvrta godišnjica braka i šesta godina veze koju su obeležili izlaskom na romantičnu večeru gde joj je Tošić darovao skupocenu haljinu. Jelena je nakratko boravila i u u Crnoj Gori gde je nastupima u Podgorici i Budvi otvorila veliku letnju promotivnu turneju svog desetog jubilarnog albuma.
- Nisam očekivala takvu euforiju! Ovo je definitivno moj najbolji album u karijeri i publika reaguje kao nikad do sad. Ponosna sam na čitav tim ljudi koji mi je pomogao da pomerimo granice u domaćoj muzičkoj produkciji. Predstoji mi velika letnja turneja, i jedva čekam da osetim adrenalin kada čujem horsko pevanje svojih fanova! Ovo će biti vrelo leto, kao što sam i obećala. Upravo treba da emitujemo prvi spot za pesmu Krimi rad, a zatim ću publici pokloniti spotove za pesme So i Sodoma i Gomora. U šali sam nedavno izjavila da moje kolege treba da odu na dug odmor jer je ovakav album predominantan - kaže Karleuša čiji se suprug trenutno odmara u Budvi sa ćerkama Atinom (3,5) i Nikom (2,5), ali i Jeleninom mamom Divnom. I dok se on noću, nakon što uspava ćerkice, provodi u društvu glumca Andrije Miloševića i manekena Nikole Šoća, Jelena se tokom boravka u Crnoj Gori odlučila za pasivan odmor pa je na bazenu hotela Avala, u kom je boravila, demonstrirala svoju vitku figuru.
- Tajna moje vitke figure je trčanje za Atinom i Nikom, igranje na nastupima, stres i seks. Dodala bih i da sam profi kad je reč o slikanju i znam kako da se namestim da izgledam besprekorno. Naravno da postoje dani kada stomak ne držim uvučen i kad mi nije do poziranja - kaže plavokosa pevačica koja je nedavno uzburkala društvene mreže statusom: Da sam znala da će me nazivati plastičnom, stavila bih još veće grudi.
- Kada je reč o plastičnim operacijama, po milioniti put moram da ponovim ovim vrapcima koji očigledno nisu naučili lekciju: Osim što sam malo uvećala grudi  ovako mega, giga sajber riba sam isključivo zahvaljujući genima, majci prirodi, dobrom stajlingu i make-upu. Izuzetno vodim računa o nezi kože, kose, noktiju, koristim samo La Prairie i La Mer kozmetiku, a rezultati su očigledno vidljivi. Povraća mi se od komentara kako sam sva izoperisana. Neka se pomire sa činjenicom da nije tako. Ali, ako je nekome lakše da veruje u bajke, neka. Kome uopšte treba da dokazujem bilo šta - tvrdi Jelena koja je prošle godine stare silikone zamenila novim.
- Povećala sam ih! Ali moje grudi su izuzetno skladne i u proporciji sa mojim telom. Sve u granicama kulturnog - priča mala od skandala koja ne krije i kako povremeno bije bitku s celulitom.
- Mislim da nijedna žena nije pošteđena tog problema. Meni pomaže vrlo agresivna anticelulit masaža. Još kad bih mogla da izbacim upotrebu gaziranih pića, bila bih u odličnoj formi - kaže Jelena čiji izgled je nedavno pohvalila i njena koleginica Emina Jahović-Sandal sa kojom će se ubuduće češće viđati s obzirom na to da ona živi u Istanbulu, a Jelenin suprug se uskoro seli u Ankaru.
- Čini mi se da njoj ne treba savet, ona je ta koja treba da savetuje kako roditi dvoje dece i izgledati kao top model. Savršena je! Mustafa je srećan čovek. A moj savet svim ženama jeste da posle porođaja odmah postanu aktivne i da im cilj bude da što pre zakopčaju stare farmerke. Ako su postale majke, ne znači da je vreme da se zapuste. Naprotiv, smatram kako tek posle porođaja žena dobija savršene obline - priča Karleuša koja će ubuduće više vremena provoditi u Ankari.
- Bolje je pitanje koliko ću često dolaziti u Srbiju. Duškove poslovne odluke primam mirno i ćutke. Ne mešam se i nikad nisam pokušala da utičem na njih. I obrnuto. Mi smo bračni par sa dve autonomne pokrajine. I kao takvi odlično funkcionišemo - kaže muzička zvezda koja je Tursku odabrala i za porodični predah.
- Odmor je bio bajkovit. Deca su se sjajno provela, a Duško i ja smo uživali u romantičnim trenucima - zaključuje Jelena.

No comments:

Post a Comment