Thursday, July 12, 2012

Jelena Karleuša: Dekan je primitivna kukavica!

On mora da shvati da sam ja neraskidiv deo njegove stvarnosti i pop kulture Srbije, poručila JK prvom čoveku Filozofskog fakulteta u Nišu

Jelena Karleuša: Dekan je primitivna kukavica!
 

Uzvraća udarac!
Jelena Karleuša nazvala je Gorana Maksimovića, dekana Filozofskog fakulteta u Nišu, primitivcem i kukavicom! On je rekao da će profesori koji su sastavljali test opšte informisanosti za prijemni ispit, a u kojem se u jednom pitanju pominje folk pevačica i njena pesma „Sodoma i Gomora“, biti novčano kažnjeni, a JK je na sve to odgovorila na Tviteru.

- Dekan Filozofskog fakulteta je: a) folk pevačica, b) idiot, c) turbo-folk pevačica i d) ............ (dopišite sami) - napisala je JK.

Pozvali smo Jelenu, koja traži da je svi puste da na miru radi svoj posao.

- Donekle razumem ljude iz šou-biznisa, zauvek ću im biti rak-rana i metastaziram svakodnevno, ali da moram da trpim uvrede političara, dekana, znanih i neznanih samo zato što sam svoja, drugačija i hrabra da se branim?! Kad je reč o tom dekanu, treba da ga bude stid pred studentima! Pao je iz filozofije i opšte informisanosti. Da li on uopšte zna šta je ovakvom reakcijom pokazao?! Čist kukavičluk, uskogrudost, malograđanštinu i primitivni stereotip. U ispitu je pomenuta velika nacionalna zvezda, ne neki kriminalac!

Neka izvadi glavu iz džaka. Tada će shvatiti da sam ja neraskidiv deo njegove stvarnosti i pop kulture Srbije, svidelo se to njemu ili ne - naglašava Karleuša.
Dekan Maksimović: Ne zanima me Karleuša

Dekan Goran Maksimović nije bio voljan za razgovor o Jeleni Karleuši.

- Nemam nameru dalje da komentarišem o toj temi. Ja sam već rekao šta sam imao i za mene je to završena priča. Njeno mišljenje me ne zanima - zaključio je dekan.

No comments:

Post a Comment