Tuesday, June 12, 2012

Karleuša: Srbija zemlja malograđana; Tošić ljut na Zvezdu zbog Ivana Ivanovića

Jelena Karleuša gostovala je sinoć u emisiji "Ami G šou" gde se pojavila u kožnim pantalonama i sa crnim otkopčanim prslukom, sa svetloplavim demonskim sočivima, kojima je verovatno plašila gledaoce kraj malih ekrana.
Jelena Karleuša gost Ognjena Amidžića
Jelena Karleuša gost Ognjena Amidžića
Tom prilikom premijerno otpevala pesmu "Pucaj u ljubav", koju je publika sa oduševljenjem prihvatila, pa je tako na kraju pesme počela da skandira njeno ime, prenosi Puls online.
 
- Mnogo su ti lepe oči- dobacio je vidno šokiran Ognjen.
- Hvala ti, a baš sam htela da te plašim njima. Propao mi je plan - doala je Jelena uz osmeh.
 
Pevačica je u emisiji promovisala svoj jubilarni 10. album, koji nije propustila da pohvali.
 
- Ovakav album nije viđen kod nas. Štampa se u najvećem tiražu do sad u Srbiji. Ne smem da kažem koji je broj u pitanju. Što se tiče omota, ni on do sad nije viđen. Sve je smislio moj dragi PR Zoran Bitrašević, sa kojim sarađujem dugi niz godina. U prodaji će se naći i deluks izdanje, koje će biti malo skuplji kao i sve što je deluks. Ne plašim se da moji obožavaoci neće imati novca da ga kupe. Ako me vole, sigurno će moći i da odvoje za ovaj CD.
 
Ona je otkrila i da joj nije bilo lako svih ovih godina na estradi.
 
- Teško je biti Jelena Karleuša u zemlji malograđana. Ima puno ljudi ipak u Srbijii koji mene obožavaju i sa njima sam stigla do 17 godina karijere. Mnogi su pokušali da me slome, što su i uspeli nekoliko puta. Međutim, ne mogu da kažem baš da nemam konkurenciju u našoj zemlji, jer ima dosta dobrih pevača, ali svi oni pevaju meni prateće vokale, iako im je to teško da rade, jer imam jako visok glas. Na etradnom nebu postojim ja i svi ostali.
 
Ona je i ispričala šta misli o Olji Bećković, koja je skoro izjavila da je trebala da je izbaci iz emisije kada je gostovala u "Utisku nedelje".
 
- Nije tačno da je Olja Bećković htela da me izbaci iz emisije. Njoj samo može da bude čast što sam joj bila gosti, jer je sada najgledanija na Jutjubu. Mogla sam da ispljujem Olju, ali neću, evo pozdravljam je puno.
 
Pored Jelene, gost iznenađenja je bio i njen suprug Duško Tošić koji je naviše pričao o svojoj karijeri.
 
- Jako sam mlad i dosta sam uspeo u karijeri. Što se tiče Jelene, jako je teško biti sa najvećom zvezdom u Srbiji. U početku nam je bilo najteže, jer su mi smetali mediji i novinari. Ipak nisam ja navikao na takvu vrstu popularnosti - rekao je Duško.
 
On je i ispičao da nije bilo nikakvih problema ni čarki u avionu između njega i Ivana Ivanovića:
 
- Pitao sam ga samo da li misli da je lepo da pljuje moju suprugu. Pričao sam kao muškarac sa muškarcem ,ali ne vredi. Ako misli da će to njemu pomoći što se tiče emisije, neka... Ljut sam na upravu Crvene zvezde, jer ga pušta da dolazi svaki dan na Zvezdin stadion.
 
Na pitanje da li planiraju i treće dete, Jelena je bila jasna:
 
- Najviše se ja pitam da li će doći do toga. Kao što svi znate, dve godine bez prestanka sam bila trudna i to iskustvo ne bih ni jednoj ženi poželela. Ipak, ako jednog dana rodim sina, on će se zvati Lav. Da, Lav, definitivno - rekla je pevačica na kraju emisije.

No comments:

Post a Comment