Monday, June 25, 2012

KARLEUŠA PROKOMENTARISALA IVANOVIĆA, A I ON SE OSVRNUO NA NJU (VIDEO+FOTO)


Karleusa-prokomentarisala-Ivanovica-a-i-on-se-osvrnuo-na-nju-VIDEOFOTO
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
KARLEUŠA PROKOMENTARISALA IVANOVIĆA, A I ON SE OSVRNUO NA NJU
Gostujući u emisiji "Ja to tako" na TV Pinku, Jelena Karleuša otvoreno je odgovarala na postavljena pitanja i osvrtala se na sve aktuelne teme vezane za nju i njenu karijeru. S obzirom da je često meta medijskih natpisa, Jelena je rekla da će je uvek nervirati loše priče o njoj jer ne može da se pomiri sa "neistinom, nepravdom i lažima".

- Ne prezam od toga da se posvađam pa i da tužim ako treba. Ja sam uvek neko ko sarađuje i daje ekskluzivne informacije, fotografije, a onda se dogodi da neko piše neistinu o meni. To me iznervira profesionalno jer oni bukvalno kolju bika za kilo mesa. Ti gubiš saradnju sa nekim ko ti je zlatna koka - sagovornika i ekskluzivu, rekla je pevačica.


Ona se osvrnula i na to što je rekla da voli kad je njen suprug, fudbaler Duško Tošić brani, jer kako kaže, ima mnogo ljudi, muškaraca koji eksplicitno, stalno iz nedelje u nedelju, iz dana u dan u svim medijima vređaju Jelenu.

- Ja sam njegova zena i majka njegove dece i normalno je da će na kraju odreagovati na sve te uvrede. Ja bih takvim ljudima glavu otkinula, a Duško se dobro kontroliše i sve se završi na jednoj verbalnoj odbrani mene.

Kada je voditeljka pitala Jelenu da li je tačno da je jednom rekla kako je Ivan Ivanović simpatičan, ona je dogovorila:

- On je po nekim svojim osnovnim karakteristikama muško, sa druge strane on je osoba koja je sebi napravila fantastičan marketing blateći moje ime, neka mu služi na čast i mogu samo da kažem da svi oni, a ima ih mnogo, moraće da shvate da će samo zauvek biti neko ko je napravio uspeh zahvaljujući mom imenu. Moje ime će uvek biti uz njihovo, zaključila je Jelena.



Poznati voditelj je baš u vreme kada je išla emisija u kojoj je pevačica gostovala, dobio komentar na "Tviteru" od jednog fana:

- JK u emisiji "Ja to tako" na ružičastoj televiziji neprestano priča o Ivanu Ivanoviću, a pritom tvrdi da bi mu glavu otkinula. Ironija.

Voditelj je samo kratko prokomentarisao:

- Malo je zaljubljena.

img

No comments:

Post a Comment