Sunday, June 17, 2012

JK: JA JESAM LAVICA, ALI NE MOGU DA REŽIM 24 ČASA DNEVNO!


JK-Ja-jesam-lavica-ali-ne-mogu-da-rezim-24-casa-dnevno
 
 
 
Jelena Karleuša je pre par dana 
gostovala u Crnoj Gori, i kako je u "Jutarnjem programu" na Pink televiziji rekla, raspametila ih je sve svojim novim pesmama.
Na početku razgovora, Jelena se nasmejala i pogeldala u Vladu Stanojevića, pa ga upitala:

- Zašto još uvek nije izašao moj CD u Crnoj Gori, nasmejala se Diva.

Razgovor je tekao opušteno, a Jelena je bila i više nego zadovoljna. Blistala je u beloj košuljici, kratkoj crnoj suknjici, i naravno, visokom potpeticama.
Poznato je da je prilikom jednog intervjua, rekla kako je njen mozak njen "polni organ". Vlada se osvrnuo na to, i rekao kako na jednoj od reklama melje figuru ljudskog mozga, na šta se Jelena nadovezala:

- Bravo, konačno neko da kaže kako treba. Naravno da nisam mlela pravi mozak, šaljiva je Karleuša.

Pričala je o estradi i koliko je teško biti JK u Srbiji punoj predrasuda. Priznala je da je veoma ranjiva i izuzetno emotivna.

- Ja jesam lavica ali ne mogu da režim 24 časa dnevno.

Simbolika krsta koji je iscrtan na leđima ove pevačice u jednoj od reklama se u stvari odnosi, kako je i sama pevačica rekla, na težak teret slave, pogotovu njene, jer je uvek drugačija, osporavana, ali u većini slučajeva, voljena baš zbog te različitosti.

S obzirom na eksplicitne tekstove, u prvom redu pesme "Sodoma i gomora", voditelj ju je upitao kako je uopšte pristala na sve to.

- Pa kada sam pročitala tekst pesme, shvatila sam da je Marina Tucaković prešla na neke jače droge, našalila se Diva i dodala:

- A zatim mi je Marina rekla. Nisam znala da si tolika malograđanka. Pa ti si ta koja može da ga iznese. Jedino ti". To je jedna surova i izuzetno realna pesma, ali ne samo za Srbiju, već i čitav svet.

No comments:

Post a Comment