Thursday, June 14, 2012

Ivanović šalje Tošića u Tursku?

Ivanović šalje Tošića u Tursku?
Omaleni voditelj i fudbaler nastavljaju rat preko terena

Ivanović šalje Tošića u Tursku?

 

Sve zbog Jece! Duško Tošić, jedan od najboljih igrača Crvene zvezde, mogao bi da izvuče deblji kraj zbog svađe sa Ivanom Ivanovićem, koji je navodno intervenisao da se fudbaler proda Turcima.

Naime, kako „Alo!“ saznaje, u Zvezdi se šuška kako je Ivanović kao član Skupštine ovog kluba pokušao da nametne stav da Duška treba prodati drugom klubu.
- Ivanović je vatreni navijač Zvezde, ali Tošić mu definitivno nije omiljeni igrač. Ne znam zašto se Ivan okomio na Jelenu Karleušu, ali je logično što je Duško brani. Nakon njihovog verbalnog sukoba u avionu, Ivan je odmah počeo da priča o tome kako bi bilo dobro da se Duško prebaci u drugi klub - priča za „Alo!“ izvor iz ovog kluba i dodaje da je voditelju „svanulo“ kada je čuo da su najboljeg štopera Zvezde tražili Turci.
- Kada je Ivan čuo da se Turci raspituju i imaju ozbiljne namere da kupe Tošića, odmah je krenuo da lobira u klubu s pričom kako bi to bilo odlično. Šta će se dešavati s tim, videćemo, ali Ivanović je dobar sa čelnicima svog kluba, tako da me ne bi čudilo da može da utiče na odluke - završio je naš izvor.
Podsećanja radi, Duško Tošić je u emisiji „Amidži šou“ rekao kako je i on od svog kluba zatražio da reaguju na ispade debeljuškastog voditelja.
-Imam potrebu da kažem nešto povodom pisanja o onome što se desilo u avionu. Ja sam, kao sav normalan svet, pitao gospodina (Ivana Ivanovića, prim. aut.) da li je u redu da omalovažava moju ženu, a pogotovo mene. On se izdaje za nekog vatrenog navijača, a vređa mene, najboljeg igrača u Zvezdi. Pričali smo kao muškarac s muškarcem, ali ne vredi. On dolazi svakoga dana na stadion i malo sam kivan na Crvenu zvezdu kao klub, ali i na upravu zato što dolazi na velike utakmice. Ukazao sam Upravi kluba na to da reaguje povodom njega - rekao je Duško.
Tošić juče nije želeo da komentariše naša saznanja, kao ni voditelj Ivan Ivanović, kada smo ih kontaktirali putem telefona.

Zvezda bez komentara!
Tragom ovih informacija, pozvali smo Marka Nikolovskog, portparola kluba Crvena zvezda, koji je bio kratak.
- Nemamo komentar - bilo je sve što je želeo da kaže, ali verujemo da će, ako bude došlo do trasfera, saopštenje biti duže.

No comments:

Post a Comment