Wednesday, June 13, 2012

Duško Tošić traži da se Ivanović otera sa "Marakane"?!

Duško Tošić traži da se Ivanović otera sa
Fudbaler priznao da je imao verbalni okršaj sa voditeljem

Duško Tošić traži da se Ivanović otera sa "Marakane"?!

Suprugu pop Dive Jelena Karleuše Dušku Tošiću, fudbaleru Crvene zvezde, dosadile su prozivke Ivana Ivanovića upućene njegovoj ženi, zbog čega se sa njim verbalno obračunao u avionu, na letu Stokholm-Beograd, o čemu je „Alo!“ prvi pisao!

Reprezenatativac Srbije otkrio je i da je kivan na svoj matični klub, kao i da je od uprave kluba Crvena zvezda zahtevao da reaguju na postupke Ivanovića.
- Imam potrebu da kažem nešto povodom pisanja o onome što se desilo u avionu. Ja sam, kao sav normalan svet, pitao gospodina (Ivana Ivanovića, prim. aut.) da li je u redu da omalovažava moju ženu, a pogotovo mene. On se izdaje za nekog vatrenog navijača, a vređa mene, najboljeg igrača u Zvezdi. Pričali smo kao muškarac s muškarcem, ali ne vredi. Neka je to njemu na čast ako on misli da će mu to pomoći oko emsije - rekao je Tošić između ostalog u emisiji „Amidži šou“ i dodao da je od svog kluba zahtevao da reaguje i, kako se pretpostavlja, udalji voditelja sa „Marakane“:
- On dolazi svakoga dana na stadion i malo sam kivan na Crvenu zvezdu kao klub, ali i na upravu zato što dolazi na velike utakmice. Ukazao sam upravi kluba na to da reaguje povodom njega. O toj temi ću pričati sa upravom kluba - rekao je Tošić, ali nije spomenuo činjenicu da je Ivan Ivanović član Skupštine Crvene zvezde, već ga okarakterisao samo kao vatrenog navijača. Duškovu izjavu o zabrani prisustvovanja Zvezdinim utakmicama omaleni voditelj nije želeo da kometariše.
A da bismo bili upućeni u zahteve odbrambenog igrača popularnog kluba, kontaktirali smo sa Zvezdom, iz koje su nam saopštili da nisu dobili nikakve pritužbe Duška Tošića vezane za Ivana Ivanovića.
- Nije istina da postoji zahtev Duška Tošića da reagujemo povodom ponašanja Ivana Ivanovića. Svaki navijač odgovara za sebe. A ako Duško Tošić bude priložio nekakvu pritužbu ili zahtev, onda me možete pozvati da to prokomentarišem. Za sada ni predsedniku kluba, a ni meni nije upućeno ništa od ovoga o čemu je Tošić pričao u emsiji - izjavio je Marko Nikolavski, portparol kluba Crvena zvezda.

No comments:

Post a Comment