Wednesday, May 02, 2012

Lepa Lukić: Karleuša ima muda

Jelena Karleuša izjavila da će postati skromna tek onda kad svi priznaju da je najbolja pevačica i riba i najpametnija žena u Srbiji

Lepa Lukić: JK ima muda
 
Samouverena!
Jelena Karleuša
zabada prst u oko. Na Tviteru je napisala šta sama misli o sebi, a to očekuje da i drugi potvrde.
- Postaću skromna kad svi priznaju da sam najbolja pevačica, najbolja riba i najpametnija žena u Srbiji. Jedva čekam da postanem skromna - iskuckala je Karleuša. Skromno.
Pozvali kraljicu narodne muzike Lepu Lukić da čujemo šta ona, kao žena s krunom, koju joj je narod dodelio, misli o Jeleninom statusu.
- Karleuša jedina ima muda da kaže šta misli i jedina je koja nema dlake na jeziku. Ako ona misli da je najbolja, onda je to tako. Ja iskreno više volim da me drugi hvale, ali dobro, svi smo mi različiti. Svaka joj čast! - naglasila je Lepa Lukić.
Za razliku od nje, Isidora Bjelica je bila opreznija u komentarima.
- To je bilo ironično. Mislim da ništa što se objavi na Tviteru ne može biti toliko ozbiljno. Jelena je sigurno želela da se našali. Meni je iskreno sve to simpatično - kazala je Bjelica.
Nada Topčagić, poput Lepe, uživa u onome što Karleuša radi:
- Dopada mi se sve što radi Jelena Karleuša, jedino me je iznenadila prepucavanjem sa Emirom Kusturicom. Ja je obožavam i sviđa mi se što je prva u svemu.
Acu Lukasa nimalo nije dotaklo Jelenino hvalisanje.
- Nisam kompetentan da to komentarišem. Rekla je da je najbolja pevačica, pa zovite pevačice i njih pitajte šta misle o tome - veli Lukas.
(D. T.)
Lepa: Ako ona misli da je najbolja, onda je to tako Lepa: Ako ona misli da je najbolja, onda je to tako

No comments:

Post a Comment