Saturday, January 01, 2011

Jelena Karleuša najavila gaženje u 2011: Nemam žuljeve, ne curi mi puter sa glave i ne viri mi praziluk iz ušiju!

 Jelena Karleuša najavila gaženje u 2011: Nemam žuljeve, ne curi mi puter sa glave i ne viri mi praziluk iz ušiju!

Pop diva Jelena Karleuša-Tošić obeležila je 2010. godinu hitom „Insomnija“, spektakularnim koncertom u „Beogradskoj areni“, ali i brojnim medijskim ratovima koje je vodila sa najmoćnijim ljudima na srpskoj estradnoj sceni. Stoga je bilo logično da prvo pitanje bude po čemu će pamtiti 2010. godinu, a šta planira za godinu pred nama?
- Mislim da ćete svi vi pamtiti prethodnu godinu po meni, a ja vam obećavam da ćete i ovu 2011. „Insomnija“ je čitavu godinu drmala Balkanom, „All About Diva“ koncert je zauvek pomerio granice kada je reč o domaćem šou biznisu, a o kolumni koju sam pisala pričalo se od frizerskih salona pa do političkih emisija. Ako na sve to dodam da sam majka dvoje dece, uopšte nisam loša keva! Ipak, ja tek dodajem gas jer mi uskoro izlazi novi album, i to 10. jubilarni! Ali, idemo redom – prvo novi singl „Muškarac koji mrzi žene“, pa album, pa koncert na Ušću. To mi je plan, koji će se ostvariti, osim ako me ne pogodi neki grom!
Mediji su pisali da si pravila dete na Kopaoniku. Da li si uradila test za trudnoću? Da li bi želela posle dve devojčice jednog dečaka?
- Ma vi novinari ste ludi, kakvo treće dete?! Pa nisam Superžena! Dajte mi malo vremena da dišem! Pssst, da ne čuje Duško, ali ja to više ne planiram! Iskreno, toliko smo oboje preokupirani Atinom i Nikom da proširenje porodice planiramo tek kada njih dve malo porastu! Vi novinari sve hoćete da znate, čuj kakvo pitanje – da li sam uradila test?!
Godinu si počela sa „Insomnijom“. Koliko si spavala tokom 2010. i da li se ta nesanica isplatila?
- Ako se uzme u obzir da sam održala preko 200 koncerata i da ja ne radim za kikiriki, ti vidi da li mi se to nespavanje isplatilo! Sa „Insomnijom“ su oboreni svi rekordi slušanosti na internetu i na terenu, tako da mogu da nakrivim kapu. Inače, sve što zaradim u poslu, ulažem u nove projekte. Ovo moje pevanje je vrlo skup sport! U životu sam uvek bila široke ruke i dok imam ja, svima oko mene je dobro. Nisam stipsa i ne znam da štedim. Čini mi se da je upravo to razlog što mi život iznova i iznova daje šansu!
Planiraš li da i u 2011. nastaviš sa praksom pisanja otvorenih pisama svima koji ti stanu na žulj?
- Alo, Gorane, ko ih je*e?! Meni niko ne može da stane na žulj, zato što ga nemam. Nemam žuljeve, ne curi mi puter sa glave i ne viri mi praziluk iz ušiju! Dovoljno sam jaka, uspešna i hrabra da govorim istinu i da mi ne škodi. Istina boli i pojedinci moraju sa tim da se pomire. Ali, to mogu samo ja, drugima ne preporučujem. Kada mi neko stane na put, počistiću ga s puta 300 na sat i neću se zaustaviti da vidim ima li preživelih. Ovaj posao je surov i vlada pravilo „gazi ili si pregažen“. Naravno, ja uvek ‚gazim‘ sa stilom i to me razlikuje od većine. Nisam džukela, već Beograđanka koja drži do sebe.
Ko je najbolji pevač među kolumnistima, a ko najbolji kolumnista među pevačima?
- Koliko znam, ja sam jedini kolumnista među pevačima. Pokušaji i moje kopije se ne računaju, zar ne? Samim tim, nemam konkurenciju u kategorijama koje si naveo. Za pisanje treba imati mnogo stila, duha, a ideja je presudna. Ako nisi šmeker i ako to na silu pokušavaš da budeš, to se u pisanju odmah oseti.
Ko je po tvom mišljenju, ako izuzmeš sebe, obeležio godinu za nama u pozitivnom i negativnom smislu?
- Sportisti nas uvek čine ponosnim, ološ nas uvek bruka. Moram da priznam da su se u prethodnoj godini desile mnoge pozitivne stvari na političkoj sceni i predviđam buru u 2011. Posle bure, raščistiće se malo oblaci nad Srbijom. Negativno je u nas Srba to što smo i dalje sebi najveći neprijatelji. Poremećena su nam merila vrednosti, pa veličamo pogrešne, a teramo progresivne. Prokletstvo srpskog naroda.
Šta ćeš sebi poželeti u ponoć 31. decembra?
- Pomisliću na moje dve usnule lepotice i poželeti im divno detinjstvo, za koje će se njihova mama lavovski boriti. Odavno sam sebi ispunila sve želje i ne želim vise ništa. Ono što hoću ne tražim od Deda Mraza, već uzmem sama.
Da li je bio prijatan osećaj biti na istoj sceni sa Brenom, koja je bila jedna od tema tvojih blogova?
- Zbog Mitrovića bih izašla na scenu i sa baba serom! Nemam ja taj problem! Sve je to šou biznis. Ali, problem leži u činjenici da drugi gaje neverovatne komplekse i na pomen mog imena pozelene! I Faki je imala zelenkastu boju kad me je ugledala! Ma sve te pevačice moraju da razumeju da se ja prvenstveno dobro zezam i da mi one nisu cilj! Mene, bre, čeka karta za Holivud! Idem tamo sa mojom drugaricom Anom Nikolić!

No comments:

Post a Comment