Friday, November 26, 2010

FARMA: Ekrem: Ne bih prevario moju Igbalu čak ni sa Karleušom!

Znaš Vendi, nikad ja ne bih to uradio da moja žena gleda, čak ni sa Karleušom koja je kao najbolja i najzgodnija ženska i najveća je kao zvezda”, rekao je Ekrem Vendi tokom razgovora o ljubavi i prevari.



Popularni ”youtubaš” Ekrem Jevrić dane na imanju u Lisoviću sigurno lakše provodi sa svojom mezimicom Vendi.
Da li se Eki zaljubio, da li sa Vesnom želi nešto više od masaže i priče, u ovom momentu nije ni važno.
Vesna Vukelić Vendi proslavila je 39. rodjendan, slavlje je proteklo u miru, a u trpezariji su se okupili svi farmeri i srdačno čestitali kraljici vašara rođendan.
Najviše se sredio upravo Ekrem koji nikada nije bio elegantniji, a kako je noć odmicala, tako je i umor učinio svoje, te su farmeri jedan po jedan polegali, no kao i uvek, Vendi, Jasmina Ana, Eva i Ekrem, dočekali su jutro na imanju.
Zanimljivo je da je Ekrem iskoristio priliku da ispriča Vendi kako izgleda njegova žena Igbala, koliko je ceni i voli i da je nikada ne bi ostavio.
U intimnom razgovoru oko ljubavi, braka i prevare, videlo se da Ekrem voli svoju Igbalu više od bilo koga na svetu, a čak je spomenuo i da je ne bi prevario ni sa najboljom ”ženskom” u Srbiji, Jelenom Karleušom:
- Znaš Vendi, nikad ja ne bih to uradio da to moja žena gleda, čak ni sa Karleušom koja je kao najbolja i najzgodnija ženska i najveća je kao zvezda, ali čak ni sa njom ja ne bih.
-E da s njom ne bi, to ti ne verujem, ona je lepa, zgodna, pevačica je, ti voliš plavuše, ne verujem ti- odgovorila je Vendi.
- Ma kažem ti da ne bih nikada tako nešto uradio - završio je Ekrem i time stavio do znanja da on u svojoj Igbali ima i Vendi i JK i sve žene zajedno.

No comments:

Post a Comment