Thursday, November 25, 2010

Bora Đorđević: Svako poređenje sa Jelenom Karleušom je totalno bezveze!


Bora Đorđević: Svako poređenje sa Jelenom Karleušom je totalno bezveze!


Iako se slaže da ga nije «ispljuvala» u svom intervjuu, rok legenda Bora Đorđević, vođa «Riblje čorbe» za S media portal kaže da ga nimalo ne interesuje da polemiše o bilo čemu s Jelenom Karleušom, a pogotovo da se priklanja «njenoj ekipi»…
- Da, poznato mi je da me je pomenula i da je rekla da me veoma poštuje, da sam njen uzor, genijalac, talentovan, duhovit i hvala joj što me ne ubraja u stoku. Bila je veoma O.K. Ipak, iako kaže da oseća da u njenim stavovima i stilu ja prepoznajem sebe (!?), moram da joj kažem da nije u pravu. Svako ima pravo na svoje mišljenje, pa i na političko opredeljenje, politika je osnova našeg razmimoilaženja, pa s tim u vezi svako poređenje s Karleušom mi je bezveze – rekao je Bora Đorđević

No comments:

Post a Comment