Thursday, October 28, 2010

Jelena Karleuša treba da zauzme moje mesto u PTT-u!

 Jelena Karleuša treba da zauzme moje mesto u PTT-u!

Šokiran interesovanjem koje je u javnosti izazvalo njegovo imenovanje za člana Upravnog odbora PTT-a, Radiša Urošević priznaje u intervjuu za “Vesti” da se oseća glupo.
- Kao da sam se ja grabio za to nezahvalno mesto. Mene je imenovala Vlada Srbije, a ona ne bi stavila nekog debila da se sa PTT-om igra. Neki su već “otkrili” da bih dobio službeni laptop i mobilni telefon. Pa to je tužno i jadno, već imam četiri laptopa, o mobilnima da ne govorim – kaže Urošević.
Podigla se prašina kao da ste se kandidovali za predsednika države?
- I ja sam na trenutke imao takav utisak. Po struci sam automehaničar. Pokojni Tito i ja smo kolege u neku ruku, jer je on bio metalostrugar. Ako ćemo tako, mogao bih i predsednik države da budem. Neka priča ko šta hoće, ali mogu da potpišem da psihologiju ovog naroda razumem bolje od 90 odsto političara. Mnogi su me prozivali da nisam kvalifikovan. A kad bismo krenuli da pročešljavamo upravne odbore po Srbiji, čuda bi bilo.
Koga vidite na tom mestu umesto sebe?
- Slušao sam ovih dana šta priča Jelena Karleuša. Bez obzira na to što se sa njom ne slažem u mnogo čemu, što mi se ne sviđa to što isuviše ide đonom, mislim da bi ona bila fenomenalna na tom mestu. Siguran sam da bi taj posao radila bolje od mnogih jer ima stav, petlju, hrabrost, inteligenciju.
Izvor: Vesti

No comments:

Post a Comment