Saturday, October 02, 2010

JELENA KARLEUŠA: BRENA MOŽE DA MI ZAVIDI!

Jelena Karleuša kaže da je publika u Ljubljani skandirala njeno ime, zbog čega je Lepa Brena verovatno bila ljuta i povređena



Jelena Karleuša i Brena nastavljaju rat!
Idilična slika njih dve kako zajedno pevaju tokom prenosa sa ljubljanskog Prešernovog trga, gde se proslavljao početak rada TV Pink Si, bila je zapravo samo dobra režija Željka Mitrovića.

- Karleušu je do bine dopratilo obezbeđenje, a Mitrović ju je uhvatio pod ruku i rekao: „Ideš sa mnom na scenu.“ Onda je usred pesme prekinuo Brenu, na čije zaprepašćenje su voditelji najavili JK - otkriva nam detalje sagovornik koji se našao na licu mesta i dodaje:

- Nisu se ni pogledale dok su pevale „Ja nemam drugi dom“. Ni kriv ni dužan, i Željko Joksimović je takođe izguran na scenu, pa mu nije preostalo ništa drugo nego da prigrli Jelenu, koja mu se tada obratila prvi put posle godina zahladnelih odnosa: „Znaš li tekst ove pesme?“, na šta joj je Lane šaljivo odgovorilo: „Ma, jedi...“ Nije baš neki dijalog, ali bar su prekinuli loše odnose.

Lepa Brena je sutradan na aerodromu u Ljubljani ovaj događaj komentarisala sa Sašom Pantićem, kritikujući JK zato što je na binu došla nepozvana, a još je i pride sve vreme falširala.

Na sve ovo Karleuša je rešila da joj se revanšira. I to javno.
- Samo ću se nasmejati. Svako na kraju pokaže pravo lice. Neko profesionalno i korektno, a neko zavidno i maliciozno. Publika je skandirala moje ime, tako da je to možda razlog neprimerenih izjava gospođe Fahrete.

U Sloveniju sam doputovala da bih podržala Pink! Na Željkovo insistiranje, na koje nisam mogla da kažem „ne“, izašla sam na binu. Rekao mi je: „Izlaziš sa mnom i tačka!“ Profesionalac sam i tu sam bila zbog Pinka, a ko skakuće po bini, nije me interesovalo. Srećom, njen pogled ne ubija, tako da sam junački preživela - rekla je Jelena za Kurir.
Nastaviće se... Sigurno.

No comments:

Post a Comment