Sunday, October 31, 2010

JEDNI SAOSEĆAJU SA KARLEUŠOM, DRUGE NE ZANIMA!

Javne ličnosti osuđuju napad na Jelenu Karleušu i Duška Tošića, mada ima i onih koji su prilično ravnodušni




Ni luk jeli, ni luk mirisali!
Posle napada huligana na Duška Tošića i Jelenu Karleušu, javnost je ustalasana, ali se pevačicine kolege nisu oglašavale. S obzirom na to da je u jučerašnjem Kuriru JK rekla da joj se sa estrade javila samo Ana Kokić, rešili smo da anketiramo javne ličnosti i saznamo šta misle o neprijatnosti koja je zadesila popularni bračni par.

Ivan Ivanović: Slučaj je nejasan?!
- Ne želim da komentarišem taj slučaj jer je prilično nejasan.

Bojana Stojković: Strašan je napad na majku dvoje dece
- Žao mi je što se to dogodilo. Strašno je što su napali Jelenu, posebno zato što je reč o ženi i majci dvoje dece. Šta god da je u pitanju, muškarci to treba da reše između sebe, a ne da iz tamo nekih razloga napadaju žene.

Bora Čorba: Razlog su kolumne u Kuriru!
- Imam utisak da sve to što se dogodilo nema veze s Duškom Tošićem, već sa kolumnama koje Karleuša piše za Kurir. Nisam ih čitao, jer me ne zanimaju, ali čuo sam za njih. Mislim da ta njena isključivost može da dovede do takvih stvari.

Goran Stojićević Karamela: Estrada je dvolična, a JK ima stav
- Nisam ničiji fan, ali mi je Jelena OK. Ima svoj stav. Nisam ni mislio da će je neko na estradi podržati, zato što se tu odnosi zasnivaju na tapkanju po ramenima, a čim jedni drugima okrenu leđa, međusobno se ogovaraju. Svi su dvolični. Bolesni su ti odnosi na estradi i ne znam odakle toliko mržnje. Ja sam roditelj i grozim se toga što se Jeleni desilo. Zamislite da su i deca bila sa njima!

Ana Nikolić: Saosećam sa Jelenom i Duškom
- Jezivo je što je nekome palo na pamet i što je imao smelosti da fizički napadne Jelenu zbog hrabrog iznošenja stavova ili pak Duška zbog, navodno, loše partije na derbiju. Ovde nije poenta u žrtvama, već u nepojmljivoj smelosti napadača, koji očito ne prezaju ni od čega. Veoma mi je žao. Ovim putem ih pozdravljam i poručujem da saosećam s njima.

Dragana Mirković: Država mora da reaguje
- Meni je to nezamislivo za bilo koju državu, pa čak i za Srbiju. Ja se iskreno nadam da do toga više neće dolaziti. To su problemi koje je država trebalo i ranije da reši. Dušku i Jeleni želim sve najbolje. Ona je jaka žena, na koju ovo neće previše uticati.

No comments:

Post a Comment