Tuesday, August 03, 2010

JK: SAMO JA IMAM LUKSUZ DA GOVORIM ISTINU!

 JK: SAMO JA IMAM LUKSUZ DA GOVORIM ISTINU!

Ko bi drugi razbio estradnu monotoniju karakterističnu za letnje mesece do mama srpskog šou-biza Jelena Karleuša. Blog pod nazivom “Fahretizam, ćoravizam i ostali izmi“ koji je kontroverzna zvezda objavila na svom “fejsbuk“ profilu već danima je tema broj jedan, što ne treba da čudi uzme li se u obzir pretpostavka da je taze spisateljica nadahnuće za svoje pisanije pronašla u nikom drugom do čelnicima “Grand produkcije“ - Lepoj Breni i Saši Popoviću!
“E sad je već strašno počelo da mi smeta (tačnije, da mi ide na...) ovo iživljavanje nad klincima iz "Granda“... Mislim na Milenu i Nemanju. Alo, bre, šta su ti mladi ljudi uradili da se toliko na njih ostrve? Svađali su se između sebe? Psovali? Pa?! Kakve to veze ima sa pevanjem i njihovim karijerama? Oni koji su sebi dali za pravo da se igraju Boga i da odlučuju o sudbinama tih mladih ljudi, tačnije da im drže predavanja o moralnim vrednostima i da ih, kako sami kažu, "drže na ledu“, ne smeju da zaborave ko su oni sami! Na njihovu žalost, ako oni pate od selektivne amnezije i ako misle da su ljudi zaboravili odvratne i prljave delove njihove prošlosti - grdno se varaju! Sori! A ima i nas koji znamo najsočnije detalje... Čuj, najsočnije! Kada bi današnja publika znala samo deliće njihove slavne privatnosti, ljudi se sa njima ne bi rukovali bez sterilnih rukavica... Ma ne bi se niko rukovao... Isterali bi ih vatrom iz grada! Eeee, da su ranije postojali ovi rijaliti šou-programi, pa da je neka kamera snimala prava lica tih "svetaca“... Nego ovako misle: došle nove, mlade generacije, koje se i ne sećaju, a čim se neko ne seća - nije se ni desilo! E pa, cvrc! Razvrat, blud, prostitucija, prevare... ali one najprimitivnije vrste. Tuče, psovke, polne bolesti, picajzle, Ibarska magistrala, jahanje harmonikaša pa redom svih, na i iza scene... i tako... Da vam ne gadim život. Milena i Nemanja svađali su se javno, pred kamerama, i svaka čast, ne za svađu, nego za iskrenost! Pokazali su da su ljudi od krvi i mesa! Sa vrlinama i manama. Zamislite da su ovi koji ih kritikuju i igraju se njihovim životima ušli na tri meseca u rijaliti?! Dragi, vi što ovo čitate, bili biste šokirani njihovim pravim licem! Ono što ste gledali do sada na "Farmi“ bilo bi nevino i ljupko! Dečja pesmica! Koliko se samo smejem kad vidim damu, gospođu koja bistri o moralu i drži predavanja svojim robovima, a pre bi mogla da bude pobednica na RODEU nego da se nazove pevačicom... Kada je nekome prva disciplina jahanje, druga pušenje, a treća - biti pevačica, onda ne mogu a da se ne smejem grohotom. I da žalim tu decu koja žele da uspeju u ovom magičnom poslu zvanom šou-biz. Nego, da se razumemo, niko od tih koji se igraju Boga nije dobročinitelj koji je eto tako odlučio da uloži u tu decu i pomogne im! Naravno da ne! Ti "ćoravizmi“ ne prolaze ni kod jednog inteligentnog čoveka! Na toj deci se iz sezone u sezonu strahovito zarađuje! U stvari, toliko su zaradili na njima da samo TA DECA imaju pravo da "dobročinitelje“, ako žele, "drže na ledu“! Na toj deci se samo od SMS glasova zarađuju - milioni! Prema tome - trange-frange! Oni su dobročinitelji sa debelom računicom. I zato gde je, bre, problem? "Dobročinitelji“, morate da znate da kada vam robovi, jedan po jedan, otkažu poslušnost i kada propadnete i popucate po svim šavovima, tek onda sledi ono najgore - osveta onih o koje ste se ogrešili, čijim ste se životom grubo igrali... A ima ih...“

Kako se već danima spekuliše iz kojih je pobuda Jelena Karleuša objavila svoj pikantni blog, nije nam bilo druge do da odgovor potražimo od nje same. Taze spisateljica ističe da skrivenih motiva nema i da je poenta njenog pisanija krajnje jednostavna, te da je svako kome je IQ veći od broja obuće koju nosi može shvatiti. “Ustala sam jedno jutro, otvorila dnevnu štampu i zapljusnuo me je ’ćoravizam’, a zatim u drugim novinama i ’fahretizam’. Pošto mi se smučila ta bahatost, sela sam i zapisala svoja osećanja. Nisam zvala novinare, niti sam koristila imena. Napisala sam to na svom ’fejsbuk’ profilu. To je sve. Ne tražite skrivene motive za taj moj gest jer ih nema. Vrlo sam jasno napisala šta mi je na srcu. Može mi se, moj život i karijera zavise samo od mene same. Nemam gazdu da me ’drži na ledu’ ili da ’do septembra razmišlja o mojoj sudbini’. Ljuta sam na pevače koji su dozvolili da neko upravlja njihovim životima. Nažalost, samo ja imam luksuz da govorim istinu. Drugi se plaše. Velika je kriza, pevači su u nikad goroj situaciji, bukvalno se bore za svoju egzistenciju. Zbog straha od gladi, pristaju na ucene i izrabljivanje! Za to vreme drugi se bogate na njihovom strahu! O početnicima da i ne govorim... Pevači, pobunite se! Budite složni! Moliće vas ti isti koji vas sada ponižavaju“, objašnjava JK, ističući da njeni stavovi izneti u blogu nemaju veze sa činjenicom da je u "Grand produkciji“, odnosno u njihovim emisijama već duže vreme persona non grata.

1 comment:

  1. to jecoooo,odusevljavas me sve vise,i verujem da je sve to sto pises potkrepljeno cinjenicama. jos jednom,svaka cast.

    ReplyDelete