Thursday, August 05, 2010

Ceca Ražnatović i Jelena Karleuša u jatu Željka Mitrovića


Ceca Ražnatović i Jelena Karleuša u jatu Željka Mitrovića
Jelena Karleuša i Ceca Ražnatović bile bi prvi ekskluzivci ukoliko bi startovao  „Pink rekords“, nova produkcijska kuća TV Pink!
- Željko zna da sam ja i u dobru i u zlu bila i ostala uz njega. Sve za Željka i TV Pink! Teodor Kirjaku, koji je kupio TV Foks, moj je dobar prijatelj, on mi je lično mnogo pomogao u Grčkoj. Svi znaju da smo imali odličnu poslovnu saradnju kada sam bila ekskluzivac „Heven mjuzika“ u sklopu „Antena grupe“, ali objasnila sam mu i on dobro zna da ostajem verna Pinku – naglasila je Jelena pre nego što je objavljeno da se Grand ipak ne seli sa Pinka.
Za razliku od nje, Ceca je bila nešto uzdržanija u komentarima.
- Već godinama imam apsolutnu podršku televizije Pink u promovisanju novih albuma. Čula sam se sa Željkom Mitrovićem, ali nismo se još zvanično dogovorili. Sada sam u fazi intenzivnog rada na albumu, a kao što sam rekla, u godinama iza nas bilo je mnogo uspešne saradnje – kazala je Ražnatovićeva.

No comments:

Post a Comment